nedeľa 2. septembra 2012

Happy moment ¤ 4

Život je plný radosti. Aj keď niekedy mám pocit, že niekedy to tak nie je, ale rozhodla som sa, že raz za týždeň si nájdem minimálne jednu vec, ktorá mi urobila radosť. Aby som si pripomenula, že sa musíme tešiť aj z maličkostí.

 Koncert

https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/300774_10150310445435735_1193765040_n.jpg 
Tak konečne aj na mňa došlo a 4. 10. 2012 si ako predčasný darček k narodeninám kúpim lístok na koncert Tomáša Klusa. V Bratislave! Čo bude od polovice septembra miesto môjho pobytu, takže ani nebudem musieť veľa cestovať. Za toto môžem ďakovať snáď len pánu bohu. 

ĎAKUJEM :D

1 komentár:

  1. Ahoj, nenašla som na tvojom blogu mail tak ti píšem sem :) bola by som velmi rada, ak by si sa zapojila do mojej rubriky na blogu, NEPREHLIADNITE! neviem či vieš o čo sa jedná :) ide o spropagovanie tvojho blogu, myslím, že si zaslúži aby o nom vedelo viac ľudí, ozvi sa mi na blog, či by si súhlasila. ide o to, že by som ti poslala pár otázok, týkajúcich sa blogovania a kníh :) dúfam, že sa zapojíš :)

    OdpovedaťOdstrániť