nedeľa 14. októbra 2012

Happy moment ¤ 9

Život je plný radosti. Aj keď niekedy mám pocit, že niekedy to tak nie je, ale rozhodla som sa, že raz za týždeň si nájdem minimálne jednu vec, ktorá mi urobila radosť. Aby som si pripomenula, že sa musíme tešiť aj z maličkostí.

Víkend s rodinou

 Strýko oslavoval okrúhlu 50tku a to bol dôvod, prečo sme sa v sobotu stretli celá rodina s otcovej strany. Teda takmer celá. Aj keď na tej strane rodiny je ponímanie "celá rodina" skutočne široké a zahrňuje aj dedkove sestry a niekedy i babkine sesternice. Dedkova sestra prišla len jedna, ale konečne som po dosť dlhej dobe, polrok to bol určite, videla svojich bratrancov, strýkovu priateľku a hlavne sa nám na oslavu podarilo prísť všetkým. Teda mne, sestre, mame a hlavne otcovi, čo si myslím, že strýka potešilo, keďže pôvodne tam nemal byť. Takže nám to všetko parádne vyšlo a počasie tiež, čo sme sa čudovali, lebo hneď na druhý deň sa počasie pohoršilo. Tak sme sa postretávali, poklábosili, dali si výborný guláš a hlavne odišli s dobrým pocitom. Lebo ak je na svete niečo/niekto, čo spája ľudí, tak je tým/ním práve strýko.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára