streda 11. decembra 2013

Zo starej knižnice (9)


Každý z nás má knihy, ktoré čítal predtým ako sa dostal k blogom a k internetu, tvoria súčasť našich životov. Myslím, že nie je na škodu tieto knihy vytiahnuť na svetlo sveta rovnako knihy, ktoré čítame teraz, venovať im kúsok na našich blogoch a možno tak sledovať ako sa vyvíjal náš čitateľský vkus počas nášho dospievania.


Napínavé detektívne príbehy v podaní malej milej knižočky v paperbackovom podaní si sedia v mestskej knižnici dodnes. Dúfam, že raz sa pošťastí a budú aj v mojej. Detské knižky, ktoré zaujmú nejedného mladého čitateľa a rozhodne by som ich chcela vo svojej zbierke mať aby som sa k nim mohla hocikedy vrátiť a možno aby na ne raz v tej polici narazili moje deti, lebo si myslím, že kým sa naučia čítať, knižnica ich vyradí pre nedostatok miesta. Ktovie.


Keď si však ja spomínam na slávnu päťku, tak mám pocit, že chodil aj nejaký seriál, ale to si nie som 100% istá, istá som si však tým, že ako prvé sa mi vybaví jedlo, ja keď som to čítala, tak som mala pocit, že oni furt žrali! Ale vážne, také raňajky, taká desiata, taký olovrant a keby to len tak mimochodom ale také opisy tých jedál, že to až nebolo možné. A možno som to len ja tak vnímala, ale proste som mala pocit, že okrem toho, že riešia záhady tak neskutočne veľa jedia. Furt. Myslím, že tie knihy by boli vhodné pre deti na vykŕmenie, aby sa popri nich aj najedli, lebo mňa to potom ťahalo do tej chladničky neustále.

4 komentáre:

  1. Slávnu päťku milujem a chcela by som mať raz všetky diely. :) S tým jedlom som si to nejako neuvedomovala, ale máš pravdu. :D A to mi pripomína seriál Panelák, kde 3/4 rozhovorov vedú pri jedení, ale oni ešte aj rozprávajú s plnými ústami. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Och to aj ja, nedávno som v obchode natrafila na nejaké dva diely, ale nekúpila som, lebo by ma to len dráždilo, keby som nemala všetky.
      No ja si to jedlo uvedomujem dosť dobre, keďže som sama dosť veľký jedák :D

      Odstrániť
  2. Ja som zasa visela aj visím na Troch pátračoch :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ? ? ? Traja pátrači, vypátrame všetko :) to aj ja :)

      Odstrániť