sobota 8. novembra 2014

Goodbye Október 2014

Tohtoročný október som ja oslávila 24té narodeniny a táto rubrika svoje prvé, na čom som celkom hrdá, keď vezmem do úvahy, ako často sa pustím do niečoho, čo potom nedokončím. Takže trikrát hurá. Hneď začiatok mesiaca som oslávila príchodom domov, už len kvôli tomu, aby som navštívila zubára, ktorému som sa takmer dva roky úspešne vyhýbala a obehala ešte pár iných doktorov, aby im nebolo za mnou smutno. Víkend doma, návrat do školských lavíc, bežný školský stereotyp. Okrem toho som sa ale v rámci mojej socializácie vybrala so spolužiačkami na koncert Polemicu, udatne popíjam so spolubývajúcimi vínko keď je príležitosť a hlavne som sa pustila do bakalárky. Síce som v porovnaní s ostatnými relatívne dozadu, aspoň niečo už mám. Tiež sme oslávili kamarátove narodeniny, strávila som týždeň doma s ocinom a maminou v nemocnici, čo v konečnom dôsledku bolo len dobré a boli sme radi ako to všetko dopadlo, aj napriek tomu, že som namiesto pohodového týždňa bola skutočne chorá a poriadne som vďaka kašľu nespala. A po týždni skvelého ničnerobenia (behania po meste, nákupoch, návštevy v nemocnici a u babky, vybavovačky) som sa opäť vybrala do školy. Oslávila narodeniny, narodila sa mi neter, takže odteraz budeme oslavovať spolu. So spolubývajúcimi sme absolvovali skvelý večer v Masquerade na striptíze (všetko je niekedy po prvý raz), rovnako som prvý raz absolvovala konzultáciu k Bc. práci, ktorá dopadla nad moje očakávania. Docestovala domov, obehla všetky hroby a  je koniec mesiaca.

S knihami to bola tento mesiac trochu bieda, ale čo sa dá robiť. Prečítala som Zamžené zrcadlo od Susan Hill, pôvodne som chcela Ženu v čiernom, aby som potom na ňu nadviazala jej pokračovaním ale akosi sa mi do čítačky priplietlo toto, nevadí, kniha dobrá. Druhou knihou bola Hot Boys, ktorá ma skutočne prekvapila tým, aká bola skvelá. Čakala som niečo úplne iné a veľmi ma prekvapila, v dobrom samozrejme. Najúspešnejšia som tento mesiac bola v kupovaní kníh, podarilo sa mi nekúpiť ani jednu! Za čo si udeľujem pochvalu pred nastúpenými čitateľmi tohto článku.


Lepšie to bolo s filmami, aj vďaka pobytu doma. Videla som štvrté pokračovanie Fast and Furious, ktoré ma nejako nenadchlo, ale predsa len by som rada vidieť celú sériu. 22 Jump Street nesklamalo a skutočne som sa miestami aj zasmiala, a normálne keď na konci ukazovali zo srandy nápady na ďalšie filmy som sa pristihla pri myšlienke, že by niektoré z nich mohli aj skutočne zrealizovať, vôbec by som sa nenahnevala, pretože je to milý a oddychový film. Hobit 2 bol po prečítaní knihy povinnosťou a už teraz sa trasiem a teším na tretie pokračovanie. Nový rok som chcela vidieť, pretože sa mi páčila pesnička, ktorú tam spieva Lea Michelle a neobanovala som, ten film za to stál, dokonca som si ho pozrela aj viackrát po tom prvom zhliadnutí. 

 
Seriály na tom boli tento mesiac biedne, aj keď na druhej strane videla som vždy aktuálne časti v relatívne tom istom týždni ako vyšli a nemám nejaký sklz, čo som rada. Hlavne je to asi tým, že nemám rozpozeraných tak veľa ukončených seriálov. Len Hemlock Groove a Dead Like me myslím, z ktorých má každý len dve série, takže to nie je také hrozné. Ten Hemlock nejako dotrpím a Dead like me sa mi fakt začal páčiť, takže ho pozerám relatívne rýchlym tempom. Čo sa týka ostatných tak som videla najviac 7 častí práve z Dead like me, 5 častí Z Nation, ktoré je super a baví ma viac ako tragický Walking dead. Po štyri časti som videla z Forever, Greys Anatomy, Sons of Anarchy, Once Upon a Time a Sleepy Hollow. Po tri časti z Red Band Society, TBBT, American Horror Story a Walking Dead a len dve časti z Hemlock Groove



Nabehané kilometre sa svojím počtom umiestňujú tento rok na tretie miesto, keďže ich je pekných 2078, čo je fakt dosť, hlavne keď si porátam, koľko z toho som presedela na zadku vo vlaku a cestovala na trase Bratislava/Mikuláš/Poprad. Niekedy už mám toho cestovania plné zuby a najradšej by som sa na to vykašľala, ale čo sa dá robiť, keď chce človek byť s tými, ktorých miluje. Neostáva mi nič iné, len chodiť hore a dolu a stááále dookola.

1 komentár:

  1. Síce oneskorené,ale aj tak všetko najlepšie k narodeninám :)....to si mala nabitý mesiac :-D No,čo sa týka kníh,tak nepoznám ani jednu a budem úprimná asi by som po nich ani nesiahla.Na Hobita sa ešte len chystám a zo seriálov sledujem len Once Upon A Time-ale už to nie to,čo bývalo :)

    OdpovedaťOdstrániť