streda 7. januára 2015

Dlouhé zimní večery: Předsevzetí? Stejně to zase nesplním!


Tak ako to už u mňa chodí, tak sa rada zapájam do rôznych možných aktivít a kedy sa do nich treba zapájať najaktívnejšie? No predsa na Vianoce. Lebo ja ich milujem. Skutočne. Takže som sa sama od seba nechala presvedčiť na zapojenie sa do tohto projektu. Pôvodný článok nájdete na tomto odkaze.

Kedysi som si ako väčšina ľudí predsavzatia samozrejme dávala. Čím viac tým lepšie a čím nereálnejšie, tým reálnejšie som videla ich dovŕšenie. Až po rokoch zmenšovania sa môjho zoznamu predsavzatí som prišla na to, že to proste nejako nefunguje a nemá žiadny význam, aspoň teda pre mňa. Že keď chcem skutočne v niečom urobiť nejakú zmenu, môžem s ňou začať hocikedy a nemusím čakať na nový rok.

Jasné, že je to predsa len prelom a každý čaká, že sa stane niečo super, niečo zvláštne. Ale poviem Vám pravdu, 1. 1. 2015 o 00:01 som bola presne taký istý človek akým som bola pred troma minútami. Absolútne nič sa nezmenilo. Takže v prvom rade musím zmeniť seba, svoje myslenie už niekedy počas roka, aby som vôbec bola schopná dať si nejaké predsavzatia a hlavne ich potom aj dodržať. Ale zatiaľ nie. Zatiaľ som na to príliš lenivá a nezodpovedná. Ja si radšej niečo zaumienim a potom to buď urobím alebo nie. Také krátkodobé ciele sú pre mňa asi vhodnejšie.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára