štvrtok 5. februára 2015

Goodbye Január 2015

Mám pocit, že Január preletel ako blesk, takmer som si to ani poriadne nestihla uvedomiť. Najprv tu bol koniec roka, oslavy s rodičmi, priateľom, sestrou a jej priateľom u nás doma. O dva dni neskôr vypustenie zabudnutých balónov šťastia a vyprevadenie ocina do roboty. A hneď štvrtého cesta do Bratislavy a prežitie týždňa praxe, chvalabohu na Neurológii, ktorú zbožňujem, takže to ubehlo ako voda. Hneď potom som prišla na pár dní domov. Takmer sme si urobili výlet na Štrbské pleso, ale nejako to naše auto nezvládlo a odhŕňače tiež boli niekde mimo a museli sme sa za Hágmi otočiť. Stáva sa, išli sme sa teda aspoň do Popradu najesť a hneď na to pekne domov. Ja som ešte musela napísať pár strán bakalárky, nejaké papiere ku skúškam, obehať úrady u nás doma a zase cesta do Bratislavy. Tam som šla viac menej na otočku kvôli dvom skúškam, ktoré som spravila. Na pár dní ešte domov a potom na týždeň zase do Bratislavy absolvovať týždeň plný skúšok. Všetky som urobila ako som už spomínala a som strašne rada, že sa mi to podarilo, lebo mi tak vzniklo dvojtýždňové voľno, na ktoré som sa veľmi tešila. To som si pekne rozdelila. Venovala som sa segre a spolu sme absolvovali 24 hodinový read-a-thon. Jedno poobedie s babkou, ktoré skončilo novými topánočkami v mojej skrini. Pár dní s mamou, kedy sme už nepozerali hobita a niekoľko dní s priateľom. Takže som sa venovala skutočne všetkým a všetkému čomu som chcela.


Podarilo sa mi prečítať celkovo štyri knihy, čo je celkom úspech, keď vezmem do úvahy to, že som sa musela učiť. Bolo to Setkání s duchem, na ktoré som sa tešila už dlho. Na půl cesty do hrobu, ku ktorému som sa dostala už ani neviem ako, ale v konečnom dôsledku to bola výborná kniha, až na pár maličkostí samozrejme. Žiara mi stála v poličke už dlhšie a mala máličko strán, takže ideálna ako čítanie pomedzi skúšky a Poslední rituál som zhltla v rámci maratónu a bol naozaj výborný. Ešte raz zaň ďakujem vydavateľstvu Metafora.

 
Do poličky mi tento mesiac pribudlo trikrát viac kníh ako sa mi podarilo prečítať, čo bol pre mňa celkom šok a pre moju knihovničku tiež. Doteraz neviem kam ich všetky popchám a kedy ich stihnem prečítať. Vyhrala som ich v súťaži a som z nich neskutočne nadšená. Viac sa k nim rozpíšem v samostatnom článku, predsa len ja také množstvo naraz nedostávam pravidelne. 


Filmy boli trochu jednotvárne, keďže som takmer neustále pozerala dookola Hobita 1 a 2 (tú častejšie) a na treťom pokračovaní som bola v kine. Proste ma tá trilógia uchvátila, škoda že ich už viac nebude, fakt by som prijala aj desať, keby boli minimálne rovnako dobré. Do toho som popri bežnom čítaní pozrela film Jobs s Ashtonom Kutcherom, ktorý bol prekvapivo celkom slušný a Ninja korytnačky, ktoré boli chvíľami vtipné ale nemám potrebu ten film vidieť ešte niekedy.

Seriály na tom boli biedne, nejako ma to už neuchvacuje ako kedysi. Ešte teraz si pamätám na absťák po štvrtej sérii PLL ako som myslela, že nevydržím čakať na ďalšiu sériu. Tento mesiac som spomínané Pretty Little Liars videla len v štyroch častiach, rovnako aj American Horror Story. Po tri časti z HIMYM, ktoré moja sestra pozerá odznova, takže sa jej sem tam pripletiem do programu a Forever, u ktorého nad druhou sériou začínam trochu váhať a tiež dve časti Glee, ktoré veru už nie je tým čím bývalo a dve TBBT, ktoré zas svoj humor nestráca ani vekom. Až päť častí som videla so sestrou z One Tree Hill, ktoré už ona pozerá druhý raz a ja som nedopozerala ani len prvú sériu mám taký pocit a nakoniec dvanásť častí z Nurse Jackie, ktorá je stále taká čarovná ako na začiatku. Dokopy to teda za tento mesiac bolo len 35 častí, čo nie je bohviečo a asi to na dlhšiu dobu ostane na takomto malom čísle, keďže mi treba písať bakalárku a pomaly sa učiť na štátnice.


Kilometre v počte 1974 ma veľmi neprekvapili, keďže som dosť cestovala na skúšky a snažila sa byť čo najviac času doma. Takže je to slušné číslo a dúfam, že ako bude čas postupovať, budú sa zmenšovať aj kilometre, aj keď to možno nebude také veľké zmenšenie, keďže robotu nebudem mať v tom istom meste, kde bývam, ale nejako sa to porieši, aby som necestovala každý druhý deň. Budem sa to snažiť nejako zosúladiť všetko.

6 komentárov:

  1. Aj ja som už čítala Stretnutie s duchom a veľmi sa mi to páčilo. :) PLL od 4. série pozerám dosť kostrbato, niekedy si pozriem aj štyri diely naraz a potom aj mesiac o to nezakopnem... A piatu si už ani nepamätám, kde som skončila.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hej veru :) bola to pekná knižka :) No to ja celkom pravidelne sa snažím :) len sem tam na mňa čakajú dve časti, ale ináč je to celkom napínavé takže mi to nedá nejako extra čakať :) aj keď to už nie je také super ako na začiatku, ale stále to má niečo do seba :)

      Odstrániť
  2. Veru, január ubehol ako voda. Z kníh, ktoré si prečítala som nečítala ani jednu, avšak čo sa týka tvojich noviniek čítala som Zlodejku duší, to bola vydarená kniha aj Som číslo štyri, to bolo fajn :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :) Ja sa tiež na ňu veľmi teším :) a na číslo 4 som zvedavá, zatiaľ som len videla film :)

      Odstrániť
  3. To zní jako úspěšný měsíc! :) Gratuluji ke zkouškám i ke dvěma týdnům volna, zasloužíš si je :) Želví ninja je film, který jsem nikdy nechtěla vidět, ale nějak mě to k němu poslední dobou táhne a nemám ani tušení proč...ale asi podlehnu :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Ja som to tiež videla len náhodou, lebo to pozerala sestra, nejako som sa na to nechystala a myslím, že to nebol taký skvost, že by som plakala keby mi to ušlo :D

      Odstrániť