nedeľa 19. augusta 2012

Happy moment ¤ 2

Život je plný radosti. Aj keď niekedy mám pocit, že niekedy to tak nie je, ale rozhodla som sa, že raz za týždeň si nájdem minimálne jednu vec, ktorá mi urobila radosť. Aby som si pripomenula, že sa musíme tešiť aj z maličkostí. 
 

Vietnamská polievka

Už je to raz tak, keď si niečo obľúbim, neviem sa potom toho len tak ľahko vzdať. Presne tak to bolo aj s touto polievkou, ktorú varievajú neďaleko mojej strednej školy. Po prvej "dávke" som mala totiž už o pár dní neodbytný pocit, že si musím ísť dať znova. Týždeň som odolávala, ale napokon som to vzdala a šla som na polievku. Teraz sa z tohto výrazu stal medzi mojimi známymi "pojem" a keď sa povie "na polievku" každému je jasné o čo ide.
 
Keď ma chce otec potešiť, keď je raz za čas doma, ideme na polievku, keď som sama s mamou a ona dostane chuť na niečo čínske ideme tam, aby som si ja mohla dať polievku. Keď má N depky a treba sa nám vyrozprávať, ideme na polievku. Polievka je asi taký všeliek na všetko a v poslednej dobe som si zvykla zobrať Evu a ísť na ňu aj sama. Len tak, aby som si urobila radosť. 
 
Presne to som urobila aj dnes, myslím, že som tam nebola už takmer mesiac. Mojím plánom bolo vziať si jednu polievku, ktorú by som zjedla tam a druhú, ktorú by som si tajne vzala do kabelky (bola som pripravená so zaváraninovou fľaškou, možno si myslíte, že som šibnutá, ale polievku Vám zabalia ťažko a domáce pokusy vždy zlyhali). Lenže keď som prišla na miesto, ten stôl, pri ktorom sa to malo všetko odohrať, ten ktorý je skrytý pred zrakmi všetkých bol obsadený. 
 
Sadla som si teda čo možno najďalej od zrakov ľudí (čo je dosť obtiažne keďže je to skutočne malá reštaurácia) a objednala si len jednu polievku, vytiahla knihu a strávila príjemnú polhodinu sama so sebou a príbehom dračích zaklínačov. Ani ja však nemám nekonečný žalúdok a tak prišla chvíľa rozhodnutia. Nechám zvyšok tam, alebo ho prepašujem do fľaše? 
 
Rozhodovanie chvíľu trvalo, ale napokon závislosť zvíťazila a ja som si domov doniesla večeru. 
 
 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára