streda 12. decembra 2012

12. 12. 2012 alebo Len tak...

Sneží. Už asi od Piatku. Dosť ma to zaskočilo hlavne vzhľadom na garderóbu, ktorú obsahuje moja skriňa na intráku a hlavne preto, že neobsahuje nič čo by rátalo so snehom alebo zimou. Pôvodne som si totiž myslela, že BA opustím začiatkom decembra a vtedy tu na juhu sneh hádam ešte nebude. Omyl. Sneh sa tu sype už pár dní takmer v kuse. Na jednej strane ma to teší, na druhej mi chýba moja láska, pretože práve tá sa mi so snehom spája najviac a na tej tretej strane sa neteším na chvíľu kedy budem musieť vyjsť von v teniskách a jesennom kabátiku. Asi si dám na nohy sáčky, žeby som aspoň nohy mala v suchu. Aj keď najradšej by som nešla vôbec nikam. Jedine na skúšku a potom domov. 

To by som ale asi umrela od hladu, pretože už mi neostala ani len omrvinka chleba. Jediné čo mám je jedna vifonka a maslo a to mi veru nevydrží dlho. To maslo teda asi aj hej. Mne už ale aj tá cesta do Tesca, ktorá trvá 3 min pripadá akoby trvala večnosť. Hlavne v tej zime. No áno, konečne som aj ja bola nútená priznať, že tu predsa len je zima. Och joj. Už som mala byť doma, sedieť v izbičke, piť čaj a čítať si knihu.

Nič také sa nekoná, sedím na intráku a učím sa a učím a učím. Akurát som bola písať opravný zápočtový test a hneď som musela otvoriť knihu na piatkovú skúšku. Len dúfam, že bude taká ako tá utorková (rozumej - celkom ľahká), aby som z toho už potom nemusela chodiť na opravný termín. Tým pádom by mi na január ostalo už len 5 skúšok. Radosť žiť. Ale predstava vianočných sviatkov strávených nad knihami do školy ma veľmi neláka ale budem sa musieť prekonať. Rozhodne si však nenechám ujsť ten re-reading HP, bez toho by sa mi asi ani Vianoce nerátali a popri tom budem študovať komunikáciu, keďže je to naša prvá skúška a hneď 3. 1. 2013... no juchú. To ako za trest taký dátum.

Vzhľadom na to, že tento týždeň trávim nad učebnicami, tých pár dní si doma potom ukradnem pre seriály a knihy aj keby čo bolo. To tak preventívne, aby mi z toho nešiblo. A dnes sa prekonám, pôjdem do toho Tesca, aby som mala čo jesť, pokiaľ možno až do Pondelka...alebo Soboty, čo by bolo ideálnejšie. Potom znova šup do tej zimy a do Hainburgu na plazmu a potom sa už dúfam uvelebím na izbe...síce s učebnicou v rukách, ale aspoň budem v teple. A zajtra za odmenu nevystrčím ani nos z okna. Tak.

P.S. Aby ste si nemysleli, neberiem to učenie tak veľmi zodpovedne. Sem tam sa zahrám míny pozriem seriál.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára