sobota 15. decembra 2012

Vánoce jsou zase tady ¤ Pečení vánočního cukroví

Jeden z tohtoročnej dielne Niklausových projektov. Podstatou tohto konkrétneho je, vždy v sobotu zverejniť článok na určitú tému, ktorá sa týka vianoc a vzhľadom na to, že ja som veľký "vianočný" fanúšik, rozhodla som sa zapojiť tiež.
Zadanie: Pečete doma vánoční cukroví nebo ho kupujete v obchodě? A jaké je vaše nejoblíbenější? Kdo při pečení pomáhá nejvíc anebo někdo nepomáhá vůbec? Můžete klidně přidat i recept a fotku vašeho cukroví ;) 

Pečenie patrí k najmenej obľúbeným častiam Vianoc. Nieže by som nejako aktívne piekla každé vianoce, to nie, ale s pečením sa mi predstavuje neporiadok, všade kopa múky, vajcia, mačka stúpajúca do horúcich plechov, a že sú tie plechy veru všade. Na stoličkách, na stole, na zemi.

Potom neskutočne dlhé upratovanie, z ktorého ide človeka poraziť a ktoré nemá konca kraja.

Jedny vianoce som však piekla, trochu. A z tej jednej skúsenosti môžem povedať, že sa teším, kedy budem mať ja svoje vianoce na starosti, vytvárať si svoje tradície a piecť si podľa seba, ako chcem, čo chcem a kedy chcem. Nie takto v strese ako je to u nás.

Nebudem tu vypisovať dlhé litánie o ničom. Možno o pár rokov, keď budem piecť vo vlastnej rúre.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára