pondelok 3. júna 2013

Třicetidenní knihobraní - 2. Kniha, kterou absolutně nechápu

2. Kniha, kterou absolutně nechápu
3. června - 4. června 
vyberte jednu knihu ze svého aktuálního stavu knihovničky, kterou doposud nechápete a máte pocit, že jí snad ani nikdy nepochopíte, a když už, tak to bude za hodně dlouhou dobu.

Dážď slivkových kvetov


Myslela som si, že keď je to knižočka útla, že nebude pre mňa problémom, aj jej obsah bol celkom jednoducho napísaný. Akosi sa mi však s každou stránkou zdalo, že sa musím sama seba pýtať, o čom vlastne tá kniha je a čo mi vlastne chcela povedať. Akosi som na to neprišla počas celého príbehu. Ktovie prečo, asi je vo mne ešte priveľký kus dieťaťa na to, aby som pochopila tento príbeh. Ktovie, každopádne teraz pre mňa ostáva veľkou záhadou.

Súčasť projektu:
 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára