nedeľa 15. decembra 2013

Aktuálne seriálové dianie ¤ 3

Nedá mi to, musím tu zverejniť udalosti posledných dní a odvysielaných častí, ktoré ma zasiahli až tak, že som na neubránila slzám a neskutočnému šťastiu. Samozrejme nie obom naraz.
Týmto by som chcela upozorniť nadšených sledovateľov seriálov Sons of Anarchy, Greys Anatomy a Walking Dead, ktorí ešte nevideli posledné časti, aby v čítaní radšej nepokračovali, nakoľko by sa mohli dočítať veci, ktoré by ich nepotešili. Áno presne tak, tento článok bude plný spoilerov, ktorých odhalenie by sa Vám nemuselo páčiť!

Walking Dead, ktoré sa v posledných dieloch točilo okolo Guvernéra ma už pekne sralo, takmer som myslela, že to prestanem pozerať, pretože ide o postavu, ktorú skutočne nemám v láske a s radosťou by som ju z tohto seriálu vyškrtla. Moje modlitby boli napokon tesne pred dvojmesačnou prestávkou vyslyšané! Guvernér predstúpil pred Ricka a to čo spočiatku vyzeralo na mierový pochod sa premenilo v brutálnu vyvražďovačku a poviem Vám, zombíci museli mať z toľkých mŕtvol radosť, hotová párty so švédskymi stolmi. Potešil ma hlavne moment, keď to vyzeralo, že sa Rick s Guvernérom navzájom zabijú. No to by bolo potešenie! Ale bohužiaľ pokiaľ ma oči neklamali, prežil to len Rick, takže sa s ním budeme trápiť aj naďalej, ale aspoň mám pokoj od tej guvernérskej špiny, ktorá mi len žrala nervy. Och tiež sme prišli o dedka Hershella, ktorého mi bude skutočne ľúto. Štvrtá séria však nie je ani zďaleka na konci, ešte nás isto čakajú nejaké prekvapenia, tak si počkáme a uvidíme.

Sons Of Anarchy na druhej strane ma dokázalo rozrevať. Celých šesť sérií sa rieši vzťah Jax a Tara, držala som im palce, skutočne a tŕpla som, ako to nakoniec dopadne, každý kto to sleduje, tak musí uznať, že tie posledné časti veru neboli zrovna láskyplné a človek si už už myslel, že Tara zdrhne a poslednej časti aj to, že ju Jax hádam zabije. Nestalo sa. Tara síce ušla, ale Jax ju našiel a aj keď to na konci vyzeralo všelijako, nejako sa im to predsa len podarilo vymyslieť tak, aby každý trpel čo najmenej. Tak si vravím, no super, ako to nakoniec relatívne skvelo dopadlo ALE! Ale to by tu nesmela byť ukrytá Gemma, ktorá v poslednej dobe len väčšinu vecí komplikuje, a ktorá nám nakoniec Taru zahluší! Spočiatku som dúfala, že sa ubráni, ale keď ju bodla tou vidlicou do hlavy, tak sa všetky nádeje stratili. Koniec. Skutočne. Neviem ako bude pokračovať seriál ďalej, neviem si to úprimne veľmi predstaviť, ale som zvedavá ako to Jax zvládne, či nakoniec pôjde do väzenia a ako sa to všetko napokon vyvŕbi.

Grey´s Anatomy sa konečne rozhodlo poriadne ma vynerviť! Už som bola kľudná a zmierená s tým, že si April vezme Mathewa, ktorého som si nejako stále nedokázala obľúbiť (rovnako tú černošku, s ktorou Avery randil, išla mi proste na nervy) ale konečne sa ten sexi černoch rozhýbal a povedal čo má! Čo na tom, že nás nechal čakať do poslednej sekundy a zničil takmer dokonalú svadbu o to viac to bolo napínavé! Zvlášť preto, že v závere sa April len nadýchla a nič nepovedala! Totálne nervy nás čakajú ešte 74 dní, kým sa dozvieme ako to teda vlastne bude!


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára