nedeľa 28. septembra 2014

Goodbye Júl 2014

Prázdniny letia ako voda, zvlášť vtedy, keď má človek čo robiť. Ja osobne toho skutočne robím dosť, aj keď popri tom nestíham čítať a pozerať tak ako cez školský rok. V prvom rade sa Júl niesol v znamení brigády. Robila som u nás v meste v likérke. Plnila som miniatúrne vodky, alebo naliepala na ne nálepky. Skutočne super robota, pokiaľ Vám nevadí celý deň robiť to isté a prplať sa s tými maličkými nálepkami. Fakt prvá brigáda, ktorá mi vyhovovala. V polke Júla sme sa zo dňa na deň rozhodli a vybrali do Rakúska k priateľovej sestre, ktorá tam žije s manželom a ročným bábätkom, takže na osem dní sme mali o zábavu skutočne postarané. Hneď potom pár hubačiek (ako sa to povie keď idete na huby?), kúpanie na Mare, týždeň ešte v robote, stanovačka - moja prvá v živote, ktorá chvalabohu dopadla na výbornú a bez jediného kliešťa! Potom nasledoval týždeň zaslúženého voľna, ktorý som strávila doma, u babky, hlavne teda s rodinou a užila som si skutočne každú chvíľu.

 
 
Kniha mi pribudla tento mesiac do poličky iba jedna, aj to len vďaka časopisu Eva, ktorý ju tam strčil zadarmo, takisto je to aj jediná prečítaná kniha za tento mesiac. Nejako mi to však nevadí, sústredila som sa predsa len na iné veci.
 
 
 
S filmami to bolo tento mesiac skutočne veselé, hlavne tomu dopomohol týždeň v Rakúsku, kde sme ich pozerali s malým dookola (Príšerky Univerzitu som skutočne videla minimálne 10x) a keď spal tak nejaké "dospelácke".
 
 
 
Seriály boli takisto chúďatá čo sa týka ich počtu, videla som len päť častí z Pretty Little Liars, osem častí zo Scrubs, čím som ich konečne dopozerala (posledná séria bola skutočne zbytočná) a dve časti z novej série Under the Dome.
 
 

Kilometrov bolo narozdiel od ostatných vecí tento mesiac tiež požehnane. 2184, tuším najviac za tento rok. Bodaj by aj nie, keď som pendlovala LM/PP/LH a do toho cesta do Bratislavy, Linzu, Braunau a naspäť a výlet do Margecian. Tak sa to veru nazbieralo.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára