pondelok 6. októbra 2014

Goodbye September 2014

Trochu oneskorene (ako inak) ale predsa prichádzam so Septembrovým sumárom. Neviem ako vy, ale ja si už naplno užívam jeseň. Všade naokolo prekrásne farby, hlavne počas štvorhodinovej cesty som sa nakochala lesmi až do zásoby. Skutočne milujem jeseň a kto vraví, že jar je plná farieb, tak asi nevidel poriadny les v jeseni, keď ešte nestihlo všetko lístie opadať. Môj September sa však točil okolo konca dovolenky s našimi, ktorú sme si skutočne užili ako sa len dalo. Výletom a ubytovaním sa s rodičmi na internát a odchodom do školy. Aj keď som si ho o týždeň posunula, nakoniec som sa musela odobrať do Bratislavy a započať tretí ročník VŠ. Dokonca som už zvládla aj svoju konzultáciu na Bc. prácu, aj keď len takú maličkú, ale však všetko sa začína malými krokmi. Takisto som sa konečne odhodlala ísť k zubárovi a konečne mám porobené všetky zuby. Už sa teda trhaniu nevyhnem, ale to ma čaká až v Novembri, takže čas na psychickú prípravu mám dostatočný. Čo sa týka ostatných vecí, ktoré tu rátam, September bol skutočne plodný, s čím pomohla jednak dovolenka a jednak aj začiatok školy, keďže kde inde má človek najviac času na čítanie, ak nie na prednáškach.


Konečne sa mi podarilo dočítať Hobita! Skutočne som sa s ním trápila od Decembra, ale potom som sa akosi dostala za tú časť, ktorú som videla v prvom filme a hneď bol príbeh zaujímavejší. To už to išlo ako po masle. Takisto som prečítala Erebosa, ktorý bol naozaj skvelý. Anna sa aj so svojím pokračovaním stala hneď mojou srdcovkou a určite sa k nej niekedy ešte vrátim a budem ju ospevovať do nebies. Amatéři sú stará známa klasika a Na počiatku bolo koleso ma potrápilo statočne, ale dotiahla som to do úspešného konca.


Príchod do Bratislavy znamenal samozrejme hneď aj útok na kníhkupectvo v OC Retro a odišla som odtiaľ s troma kúskami. Zvyšné dva som si stihla kúpiť v rovnomennom kníhkupectve, ale ešte doma, pred odchodom do školy. 


Filmov bolo aj vďaka dovolenke dosť požehnane, aj vďaka nociam stráveným hraním. Videla som Skús ma rozosmiať, ktorý ma veru rozosmial a dal mojej ženskej romantickej duši všetko po čom jej srdce pišťalo. Baby máma bola naozaj milá, ten film, ktorý nenadchne, ale ani neurazí. Percy ma rovnako ako jednotka trochu sklamal, alebo si veľmi zle pamätám o čom bola kniha a nakoniec "poprihrové" Olsenky a ich První Jízda a Challenge


Seriály na tom boli tiež celkom dobre, aj keď sa väčšina len rozbieha, ale podarilo sa mi pozrieť kompletnú prvú a aj jedinú sériu skvelej Terra Novy a takisto celú prvú sériu Hemlock Grove. Ďalej som dopozerala Under The Dome a tiež Pretty Little Liars, ktoré majú len nejakú prestávku. Ďalej to boli len také chuťovky, tri časti zo Sons, Big Bang Theory, po dve časti z Houdiniho (ktorý viac ani nemal), Red Band Society, Z Nation a Forever a po jednej časti z New Girl (ktoré som nadobro vyradila z watch listu), Bones, Greys Anatomy a Sleepy Hollow. Dokopy to dalo len 55 častí, ale na konci som mala pocit, že ich bolo snáď milión.



Kilometre boli takisto početné, hlavne to nahrabala cesta z dovolenky a výlet do Bratislavy a zase to cestovanie do školy. Takže dokopy ich je 2577 a je to zatiaľ tohtoročný rekord. Myslím, ale že už ho veru nič neprekoná.

2 komentáre: