pondelok 6. októbra 2014

Final Destination Project (Úvod)

Final Destination alebo Nezvratný osud, kto by už len nepoznal túto hororovú sériu, v ktorej každému ide o život. Séria je výnimočná tým, že narozdiel od ostatných hororov nám postavy nezabíja vrah s motorovou pílou alebo nejaký nahnevaný duch, postavy sa zahrávajú so samotnou smrťou, ktorá im pekne ide po krku a nikto jej rozhodne neostane nič dlžný.  Dovolím si tvrdiť, že na svete je len veľmi málo ľudí, ktorí by túto pentalógiu nepoznali a nevideli z nej aspoň jednu časť. 

Ja som sa v rámci tohtoročného októbra, čoby mesiaca duchov a strašidiel rozhodla zamerať práve na túto sériu a mierne ju priblížiť tým, ktorí ju ešte nevideli a pripomenúť tým, ktorí ju rovnako ako ja milujú a nedajú na ňu dopustiť. Počas tohto mesiaca som odhodlaná pozrieť si všetkých päť častí a napísať o nich pár článkov na blog.  Osobne som veľkým fanúšikom rôznych spôsobov, ktorým postavy umierajú a myslím, že rokmi som sa vypracovala na odborníka a mohla by som písať scenáre ďalším pokračovaniam.  

(Raz som dozerala na pani na psychiatrii, ktorá jedla lyžičkou polievku a chcela aby som privrela dvere, že je vonku hluk. V okamihu ako som ich privierala som v živých farbách videla ako ma babička tou lyžičkou bodne bohviekam. Dvere som teda radšej nechala pootvorené. Takto to ide takmer so všetkým, čo sa mi povie, som schopná skoro ihneď vymyslieť čo zlé sa môže stať.)

Teraz je však najvyšší čas prestať vymýšľať vlastné scenáre a vrhnúť sa na pozeranie filmov a písanie článkov pre Vás. Dúfam, že Vás tieto články aspoň trochu zaujmú a keď nie, tak si aspoň poprezeráte obrázky.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára