piatok 26. decembra 2014

Fast and Furious 2014

Neviem ako Vám, ale mne sa pravidelne stáva, že niektoré knihy čítam a naťahujem ich dokončenie aj na niekoľko mesiacov. To ma však niekedy trochu žerie, pretože predsa nenechám knihu nedočítanú, aj keď možno nie je práve z najlepších a na druhej strane, keď sa do nej po dlhšej dobe opäť púšťam, tak aj zabúdam o čom pôvodne bola. Niekedy dokonca rozmýšľam, či sa do nej nepustím znova od začiatku, aby som si osviežila pamäť. 

Tentokrát som sa však takto tesne pred koncom roka rozhodla, že s tým skúsim niečo urobiť. Keď sa tak pozerám na zoznam rozčítaných kníh, niektoré sú tam skutočne dlho a bolo by treba s nimi pohnúť. Práve na to mi slúži týchto posledných pár dní tohto roku. Chcela by som tieto knihy konečne dočítať a mať s nimi svätý pokoj. Nieže by išlo o niečo nepríjemné, ale priznávam, že niekedy sa proste necítim dobre, keď mám chuť na nejakú knihu - novú, pričom rozčítaných mám viacero iných. To mám potom výčitky voči tým zanedbávaným. 

Takže namiesto novoročných predsavzatí, ktoré by som asi nikdy aj tak nesplnila sa teraz tu púšťam do boja s načatými a nedokončenými knihami v mojej knižnici či čítačke a do konca roka ich skúsim všetky prehodiť do READ listu. Konkrétne sú to tieto knihy:

Nádherné tvory (Garcia&Stohl) - začaté: 7. 2. 2014, strán: 384, ostáva: 264
Rage (Bachman) - začaté: 11. 6. 2014, strán: 131, ostáva: 65
Monument 14 (Laybourne) - začaté: 23. 11. 2014, strán: 296, ostáva: 283
Dobré znamenia (Pratchett&Gaiman) - začaté: 23. 11. 2014, strán: 490, ostáva: 415
Mesto padlých anjelov (Clare) - začaté: 21. 12. 2014, strán: 384, ostáva: 339

Spolu mi teda ostáva na prečítanie ešte: 1366 1070 679 strán. Takže, nejdem strácať čas a idem teda čítať. Kto by mal záujem pridať sa k môjmu šialenému plánu, nech sa páči, ja budem len rada.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára