utorok 10. februára 2015

Spoločné čtení #ctemestredozemi

Na blogu Terry som prednedávnom našla tento úžasný projekt. Spočiatku som váhala, či sa zapojím, ale po úspechu, ktorý mal u nás read-a-thon som prestala váhať a rozhodla sa, že sa pridám. Predsa len mi po premiére tretieho Hobita ostalo nejako smutno na dušičke a tak som sa rozhodla, že ak sa mi podarí, rada si prečítam niektoré knihy znova a niektoré po prvý raz. Koniec koncov je na to dosť času, takže sa nie je kam náhliť. Som zvedavá, koľko sa mi toho podarí stihnúť a ako sa mi knihy budú páčiť, keďže niektoré knihy o Stredozemi som ešte nečítala. Nakukla som kvôli tomu aj trochu na internet a urobila si to čo každý poriadny čitateľ - zoznam kníh, ktoré chcem prečítať. 

Trvanie
1. februára do 31. mája - 30. júna 
(dovolila som si to predĺžiť, keďže v máji ma čakajú štátnice a budem to brať tak voľnejšie)

Zoznam kníh, ktoré chcem prečítať:

Silmarillion

Nedokončené príbehy

Húrinove deti

Hobit (EN)

Spoločenstvo prsteňa

Dve veže

Návrat kráľa

Takže pevne verím, že sa mi podarí prečítať aspoň polovicu z týchto, že sa mi na ne podarí napísať recenzie a že sa mi všetky budú aspoň trochu páčiť a nebudem ich čítanie odkladať ako sa mi to stáva pri niektorých knihách, ktoré ma veľmi nezaujmú. Och a aby som nezabudla, ešte som si možno na seba trochu uplietla bič, ale rozhodla som sa k čítaniu pridať aj pozretie filmov, keďže ma už aj sestra dlhšie presviedča na nejaký filmový večer. Takže ku knihám si pridávam: 

Hobit 
Neočakávaná cesta

Hobit 
 Smaugova pustatina

Hobit
Bitka piatich armád
+
Spoločenstvo prsteňa
Dve veže
Návrat kráľa
Pár Pařmenů



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára