sobota 21. marca 2015

Aktuálne seriálové dianie ¤ 12

Trochu som sa so sledovaním seriálov zasekla, hlavne vďaka mojej bakalárke, ktorú som potrebovala dopísať a odovzdať, takže nejako som popri písaní sem tam pozrela nejakú novú časť niečoho, hlavne Big Bang Theory, keďže sú to krátke časti a taktiež Nurse Jackie, keďže jedna časť nemá veľa minúť a ja som tak aspoň sem tam vypla od písania, ktoré ma už skutočne miestami nudilo k smrti. Nejako mi taktiež unikli dôležité seriálové udalosti, ktoré musím podoháňať a venujem im až budúci článok. V tomto by som len v skratke chcela spomenúť niekoľko noviniek. 

Konečne prišla tretia séria Vikingov a ja dúfam, že bude aspoň taká dobrá ako tie dve predošlé, ak nie, nemilosrdne ich vyhodím z watchlistu. Alebo možno aj nie, uvidím, ktoré postavy sa dožijú konca tretej série, keďže vieme akí sú títo vikingovia bojovníci a ako sa takmer pred ničím nezastavia. Veľké plus je ešte vyrastený Ragnarov syn, ktorý vyzerá skutočne dobre a miernym mínus samotný Ragnar, ktorý mi už v druhej sérii začínal trošičku liezť na nervičky. Kraľuje tomu chvalabohu úžasná Lagertha, tá už by ich všetkých mohla kopnúť do zadku a nastoliť poriadok

Okrem Vikingov sa s treťou sériou prihlásil aj Bates Motel, na ktorý som zvedavá, keďže zatiaľ vyšli len dve časti a ja som ich ešte nestihla pozrieť, ale dúfam, že sa konečne bude diať niečo zaujímavé, čo ma prilepí k obrazovke a preukáže, že ide o dobrý seriál a nie o nejakú kravinu, lebo aj to sa môže stať, že by sa to zvrhlo. Dúfam, že sa to však nestane a dočkám sa dobrej "podívanej", ktorá ma neunudí už po pár minútach a nebudem musieť dve tretiny jedného dielu pretáčať

Po prestávke sa takisto vrátil Once Upon a Time, tentokrát s Uršulou a Cruelov, ktoré ma nejako nenadchli a takisto ma nenadchli Snehulienka s Princom, ktorí majú nejaké tajomstvo a ja neviem aké a to ma vytáča do vývrtky, ale to bol asi zámer. A tiež mi je ľúto Zlej kráľovnej, ktorú som si chtiac - nechtiac obľúbila, a ktorá sa márne snaží dostať k svojmu šťastnému koncu. Och no ako by som jej to priala. Kiežby sa ten Robin vrátil a ona by s ním mohla zostarnúť, ale keďže nie som autor ani seriálu ani knihy rozprávok, ostáva mi len počkať si na záver. 

Nedá mi ešte nespomenúť záver jednej z posledných Grey´s Anatomy. Skoro som odpadla. Akoby mi niekto strelil šíp do srdca. Hrôza, hrôza. Aby ste chápali. Na začiatku pätnástej časti sa objavilo zemetrasenie a ja osobne som sa zľakla, že sa na našich hrdinov zase ženie nejaká katastrofa, to už by ma fakt drblo, lebo toľko nešťastia v ich životoch, to už je fakt nereálne podľa mňa. Ale to prehrmelo a celý diel sa potom točil okolo Meredith a jej šťastnej šnúry a o tom, ako dlho už nestratila žiadneho pacienta. Tú jej však na konci pretrhol nejasný náznak niečoho nekalého a ja to viac nejdem opisovať, lebo to aj tak nevysvetlím dokonale alebo by som prezradila čo nemám. Takže, kto GA sledujete, makajte pozerať a kto nie, kľudne ste mohli tento odstavec preskočiť.

Ja sa teraz idem venovať spomínaným aj nespomínaným seriálom, ktoré na mňa čakajú v priečinku a ktorým sa konečne chcem venovať a dohnať tak, čo som nestíhala pozerať, kvôli hlúpej bc. práci. Takže mám na poobedie celkom fajn program.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára