nedeľa 1. marca 2015

Happy moment ¤ 20


Náš život je plný malých i veľkých radostí, ktoré každodenne zažívame. Aj napriek tomu mám niekedy pocit, že sa mi nič nedarí, všetko je zle, je mi smutno a podobne. Preto som sa rozhodla, že namiesto toho aby som neustále smútila za niečím čo mi ušlo, sa trochu zameriam na veci, ktoré mi urobili radosť. Predsa len je potrebné tešiť sa aj z maličkostí, ktoré nám rozjasňujú dni.
 
Uplynulý týždeň vlastne ani nebol nejako extra výnimočný, aspoň ja som si to nestihla všimnúť. Samozrejme som bola na internáte, chodila som na prax, ale predsa! Už som si myslela ako tu budem nariekať nad tým, ako sa mi nič dobré nestalo, ale nakoniec tu s čistým svedomím píšem, že nám konečne opravili svetlo v kúpeľni na izbe. Pre niekoho maličkosť, ale nám to svetlo prestalo ísť už týždeň dozadu, takže sme sa museli sprchovať s pootvorenými dverami, prípadne s baterkou na mobile. A to isté bolo ráno, keď sme sa chystali do školy/roboty. Museli sme si svietiť aj na chodbe, čo je dosť rušivé hlavne keď ráno nevstávate, ale napokon nám to prišli opraviť. Ono, my by sme si to spravili aj samé, ale to svetlo je dosť vysoko a nemali sme rebrík, takže sme boli nútené čakať na opravára. 
 
Och a druhým pozitívom bol štvrtok, kedy som nemusela na prax ale namiesto toho som šla "reprezentovať" našu školu na Profesia Days, čo bol celkom zážitok, vidieť toľko stánkov škôl a pracovných ponúk, aj keď musím skonštatovať, že niektorí tam nemali veľký záujem niekoho oslovovať alebo nejako zaujať ľudí a prilákať ich k sebe. Ale vlastne ani my sme sa nešli pretrhnúť, takže to z časti aj chápem. Takže tak, nakoniec som našla niečo čo ma potešilo a som rada. Hor sa vrhnúť do radostí nového týždňa.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára