nedeľa 12. augusta 2012

Čakajú v poličke, Leto 2012

Po nejakej dobe som sa konečne dokopala k tomu, aby som sa vybrala do knižnice. Predsa len, zaspala som toľko nových kníh. Teda, niežeby som nemala prehľad, ale predsa len, pridávať si ich do wishlistu na Martinuse a modliť sa a čakať, kedy nastane v peňaženke tá správna chvíľa, aby som si ich mohla kúpiť, to by som sa asi načakala dosť dlhú dobu. Knižnica je teda úžasným kompromisom, ako sa síce dostať ku knihám, aj keď s vedomím, že sa ich potom budem musieť vzdať. Čo už, kolobeh života. Takže na leto mám pre seba nachystané tieto poklady (aspoň dúfam, že niektoré nimi budú), ktoré sa chystám čítať.

Tanec smrti

Ďalšia zo série Pendergast, ako prvú z týchto kníh som čítala Zátiší s vránami. Bola to naozaj jedna z mála kníh, pri ktorých sa mi zatajoval od strachu dych a večer som sa bála ísť na záchod. Aj preto som sa rozhodla risknúť to a skúsiť ešte jednu od týchto autorov, aby som zistila, či o niečo prichádzam, pretože aj keď je jedna časť podarená, človek nikdy nevie ako na tom budú pokračovania.

Výnimočná

Zaujala ma hneď, predsa len,  už len samotný názov ju asi k niečomu predurčuje, nehovoriac o krásnej a jednoduchej obálke. To bolo prvé, čo som si všimla. A neskôr aj tú pôvodnú na internete a takisto opis knihy v jej vnútri. Zaujímavé, aspoň to som si povedala, navyše keď sa to toľko všade spomína. Prečo nie?

Označená

O škole noci som už toho veľa počula aj veľa čítala. Dobrého i zlého. Hlavné však je, že sa o tom predsa len hovorí, tak to asi za niečo bude stáť. A navyše, keď sa mi podarilo hneď náhodou natrafiť na prvý diel, tak treba chytro brať a vyskúšať na vlastnej koži.



Keď preskočí iskra 

Knihy od Meg Cabotovej mám rada, som privŕžencom všetkých princezien píšucich denníky, typických amerických dievčat, a keďže som sa stala aj fanúšikom môjho božského suseda, nesmie chýbať táto kniha, predsa len, keď popis začína slovami "voľne nadväzuje", tak človek predsa musí vedieť, ako to nakoniec dopadne a nesmie sa nechať učičíkať jednou knihou. Tak šup šup na pokračovanie.

Záhrobná kniha

Zaujímavý názov, obal a takisto popis. Nebolo nič extra, čo by ma k tejto knihe viedlo, proste som na ňu natrafila a vzala ju domov, ostáva len dúfať, že bude taká dobrá ako popis na vnútornej časti obálky.



Eon, Zaklínač drakov

Myslím, že takisto patrí ku knihám, ktoré sú mediálne dosť propagované. Alebo sa mi to len zdá? Ktovie, každopádne natrafiť na ňu je neskutočné šťastie a náhoda a mne sa to podarilo, tak som ju rýchlo schmatla, aby mi ju nikto nevyfúkol pred nosom.



Dážď slivkových kvetov

Povedala som si, že upírov, cintorínov, vrážd a jednoduchých príbehov mám plno, tak prečo si nevziať aj niečo, čo vyzerá aspoň trochu seriózne.




Významný pacient

Od Palmera som pár kníh už prečítala zatiaľ ma nesklamal, nevidím dôvod, prečo by to teraz malo byť inak.




Prstýnkové mámení

Čím zakončiť leto lepšie ak nie niečím jednoduchým, na rozptýlenie mysle. Našla som ju náhodou a tvári sa ako skvelá "letná" kniha. Taká, pri ktorej človek nemusí veľmi rozmýšľať ale na chvíľu ho odpúta od reality.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára