sobota 1. júna 2013

Třicetidenní knihobraní - 1. Kniha, kterou nedám ani za milion

1. Kniha, kterou nedám ani za milion 
1. června - 2. června 
vyberte jednu knihu ze svého aktuálního stavu knihovničky, kterou za nic na světě nedáte, i kdyby bylo potřeba zbavit se všech knih. Nemusí to být proto, že je vaše oblíbená, ale třeba vám jí věnoval někdo blízký, nebo je s podpisem, apod.

Až bude padat hvězda 


Strašne dlho mi trvalo kým som sa dopracovala k svojej knižke. Najprv som si ju len tak požičala z knižnice a stala sa mojou osudovou láskou, ktorú som si zaumienila mať doma. To sa však ukázalo ako neľahký oriešok, keďže nepatrí zrovna medzi najnovšie knihy. Najprv som sa dostala len k jej prvej časti - Dom pri nemocnici a až o niekoľko mesiacov sa mi podarilo vypátrať knihu kompletnú a už pár rôčkov sedí v mojej poličke na čestnom mieste.



Súčasť projektu:

 

1 komentár: