nedeľa 23. júna 2013

Třicetidenní knihobraní - 12. Kniha s nejhezčí obálkou

12. Kniha s nejhezčí obálkou

23. června - 24. června

tohle možná bude těžké, ale najděte ve vaší knihovničce knihu, která má podle vás tu nejhezčí obálku.

Zátiší s vránami

http://www.martinus.sk/data/tovar/_l/36/l36513.jpg

To bola láska na prvý pohľad, na druhý, keď som ju otočila a prečítala si o čom je. Aj keď to bolo v kníhkupectve, kde ma takisto uchvátil aj Súmrak, tak som tam chodila od regálu k regálu a späť a stále dookola a ani za otca som sa nevedela rozhodnúť, ktorú z nich si vziať so sebou domov. (Vzala som obe.) Ale táto to s obálkou u mňa rozhodne vyhráva.
 
 
Súčasť projektu:
 

2 komentáre:

  1. Zbožňujem túto kombináciu farieb :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja takisto :) škoda že sa knihy nedajú čítať a zároveň hľadieť na obálku :D

      Odstrániť