štvrtok 10. apríla 2014

Aktuálne seriálové dianie ¤ 7

Viem, že v týchto článkoch sa zvyknem venovať tomu čo sa deje v mojom seriálovom svete. Vlastne tomu bude aj tentokrát, len trochu inak, nebudem tu dnes rozpisovať všetky možné veci, ktoré ma zaujali, dnes som sa rozhodla zamerať len na jeden seriál, len na jednu konkrétnu vec, ktorá ma sprevádza už niekoľko mesiacov a aj napriek svojej neaktuálnosti je pre mňa a moju sestru stále aktuálna a rovnako smutná. Preto a aj pre poslednú časť Glee, ktorú som videla som sa rozhodla tento článok venovať Finnovi.

Už je to niekoľko častí čo sme sa rozlúčili s Finnom. Nielen v seriáli ale aj v skutočnom živote, keďže predstaviteľ tejto postavy umrel. Bol to neskutočný šok. Smútili sme všetci. Diváci, herci, Lea, ktorá hrá Rachel a ktorá s ním tvorila pár i v skutočnom živote. Hneď potom nasledovali otázky, čo bude so seriálom ďalej, či bude Lea aj naďalej hrať a ako sa vyvinie príbeh. Úprimne, ja som si to osobne bez neho nevedela predstaviť, on bol akousi hviezdou, slnkom celého seriálu.

Aj keď je toto všetko už dávno, no dávno ako dávno, ale takmer za nami, musela som sa k tomu vrátiť hlavne preto, že posledná časť Glee ma opäť v myšlienkach vrátila k starým pocitom a smútkom. Možno si niekto povie, že to beriem príliš osobne a že to priveľmi prežívam, ja to beriem. Uvedomujem si, že sa možno priveľmi viažem na rôzne seriály, ktoré pozerám a priveľmi im dovoľujem ovplyvňovať svoje pocity.

Na druhej strane keď pozerám niektoré videá kde komentáre, tak viem, že nie som jediná, ktorej je z toho smutno. Nie som jediná, ktorá si ho pripomína a ktorá myslí na Leu a na to akú nesmiernu silu v sebe musí to dievča mať, keď sa po tom všetkom postavilo opäť na nohy. A najväčší dôkaz toho, že nie som v tomto smútení sama je moja sestra, ktorá je na tom rovnako a ktorá pri časti, ktorá bola venovaná Finnovej smrti plakala tak usedavo, až sa mama zľakla, že sa stalo niečo strašné. A rovnako sme plakali aj pri poslednej časti, kedy sa v závere objaví video a pieseň, ktorú Rachel spievala spolu s ním.
Finn spieva a vidím pod nimi tie

Ak ste aj vy fanúšikmi tohto seriálu, alebo aj nie ste, rozhodne Vám odporúčam nasledujúce videá, jedno je zo začiatkov Glee, kedy spievali pesničku Don´t Stop believing Finn a Rachel, druhá je vlastne tá istá pieseň ale zo záveru Glee, rozhodne odporúčam pozrieť si obe. Mne pri pozeraní časti v ktorej sa objavila druhá verzia až vyhŕkli slzy do oči a rozhodne by som si bola poplakala, keby som nesedela v rýchliku smerom do školy.

 




4 komentáre:

  1. Mne tam tiež chýba a preto si nikdy nezre-watchingujem už Glee, budem strašne smutná, keď ho tam budem vidieť, stačia mi staré videá alebo nové diely, kde je na to poukázané. Ale musím uznať, že dobre sa na Glee kuká aj teraz, páčila sa mi veľká hádka Rachel a Santany a zbožňujem Adama Lamberta 8D Len je mi lúto, že moc priestoru nedostali nové postavy a ten NY je taký divný trošku teraz, ale tak už je to predposledná séria, čo je aj škoda, ale tento seriál mám veľmi rada hlavne kvôli skvelým cover pesničkám 8)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som nad tým trochu uvažovala, ale tiež neviem či by som to znovu zvládla prežívať ten smútok, už aj teraz mám dosť, keď pozerám pesničky, ktoré ešte spieval on. Hej hej, dá sa na to pozerať, ale aj tak ešte nejako smútim a nemá to pre mňa to čaro a to že nové postavy sú mimo mi nevadí, akosi som ich stále neprijala "za svojich" a stále sú pre mňa hlavnými postavami tie pôvodné.

      Pesničky sú super, ja originály ani nepočúvam vlastne, len tieto ich verzie :)

      Odstrániť
  2. tyjo na serialy jsem nemela cas uz ani nepamatuju :( budu to muset napravit :)

    roo.rachel.1987@gmail.com
    http://rachel-roo.blogspot.cz/2014/04/velka-knizko-placickova-soutez.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No ja tiež času nemám práve na rozdávanie :D ale sem tam si ho predsa len nájdem, asi by som nemohla žiť bez seriálov :)

      Odstrániť