streda 6. mája 2015

Goodbye April 2015

Apríl uletel ako voda, ale toto konieckoncov píšem každý mesiac. V Apríli sa tiež toho bohato udialo. Hneď začiatok mesiaca sa začal úžasným voľno, ktoré som neskutočne uvítala, keďže som sa vďaka nemu uliala z praxe, na ktorú sa mi už posledné týždne fakt nechcelo vstávať. Absolvovala som chatu s rodinou, pozerali sme filmy, sánkovali sa za autom, zlomili sánky. No úžasná Veľká noc, lepšiu som si veru priať nemohla. Voľno sme ešte zavŕšili kinom, v ktorom dávali Rýchlo a zbesilo 7, ktoré bolo neskutočne úžasné a krásne sa rozlúčili s Paulom Walkerom. To isté kino sme potom absolvovali znova o týždeň s ocinom, ktorý prišiel z Belgicka domov v Sobotu a v Nedeľu sme už oslavovali sestrine narodeniny na bowlingu. Proste sme si ten víkend s ocinom užili ako sa najviac dalo. Dokonca som po ňom cestovala do Bratislavy v noci o druhej, opitá tak neskutočne, že som absolvovala svoje prvé vracanie vo vlaku a potom deň na praxi, no neskutočný zážitok a rozhodne nie príjemný. Potom som už len dochodila náhradu praxe. Šla na skúšku z práva, ktoré bolo hrozne ľahké a ukončilo moje skúškové na vysokej škole. Hneď po ňom cesta domov. Ďalšia sestrina oslava. Môj prvý bedminton na takej "profesionálnejšej" úrovni (nerátam tých pár odpinknutí na telesnej), plávanie a návrat k jumpingu (už som úplne zabudla akú radosť mi to robí). Na záver mesiaca kozmetička (pri ktorej som si aj poplakala, pri vytláčaní vyrážok a trhaní obočia voskom), kaderníčka a cesta za priateľom. A skončil mesiac bláznov a prehupol sa do mája. 


Zvyšok tohto článku bude trochu bieda. Prečítala som jednu knihu a nekúpila si žiadnu. Tie prečítané, to je bieda, nebudeme si klamať a tie kúpené, je v súčasnom stave mojej knihovničky rozhodne úspech, keďže už ich skutočne nemám kam strkať. Za to si udeľujem pochvalu. Prečítala som len Temnou chodbou, čo bola kniha, ktorú som prečítala celkom rýchlo, ale príliš ma nenadchla. Dobrý nápad, ale prišlo mi to slabo rozpísané. Ale neľutujem.


Najlepšie na svete som bola na tom tento mesiac s filmami. Dvakrát kino s filmom Rýchlo a zbesilo 7, pomalý návrat k hororovým filmom, ktoré milujem, ale keďže priateľ ich neznáša, tak ich nepozerávam, vďaka sestre sa k nim však teraz sem tam vrátim. Fak ju Gohte malo tiež veľký úspech a zaslúžilo si opätovné pozretie. Taktiež som pozrela pár filmov natočených na motívy kníh od Kinga, niektoré boli len také pár minútové na youtube a Mŕtva zóna bola normálny film, ktorý však akosi nevystihol to úžasné čo bolo v knihe. Nevadí. Aj tak to bol celkom slušný film.


Seriály na tom boli pomerne slušne. Videla som dokopy 64 epizód. Najviac ich bolo samozrejme so seriálu Nurse Jackie, kde už sa mi podarilo dobehnúť aktuálne vysielanie siedmej série. Videla som z neho tento mesiac až 20 častí. Druhý najväčší počet zastáva Charlie Sheen a jeho Dva a pol chlapa, ktoré s priateľom pozerávame vo vlaku, pri raňajkách, pri večeri, pred spaním keď nevládzeme film, proste hocikedy. Pozreli sme okolo 13 častí minimálne. Dobiehala som aj resty z minulých mesiacov a pozrela 6 častí z Forever. Po 5 častí som videla z Bates Motel a Grey´s Anatomy. 4 časti z Bones, Big Bang Theory a Once Upon a Time. 2 časti z iZombie a jednu úbohú ale poslednú zo série Pretty Little Liars.


Kilometrov som zase nachodila požehnane až 2549. Čo je skutočne úctihodný počet, vzhľadom na to, že som väčšinu precestovala domov a k priateľovi a navyše vlakom. Neviem sa dočkať, kedy konečne sa tie počty kilometrov začnú zmenšovať.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára