streda 29. júla 2015

Čtečkaton - záver

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEis-Nbh2SZbMM6Mx4RTQU6cUJGEDUbPFSfV8V4dRqG8QNBifDFOQGPF6o6AlUWIsNEcDaQI51vKF-rgDWxGgD0AH27GZKjhD-xv31F7nNz4NhPVVQfi5JH-vrDeLJyfmeqM0J_fI_MohMpZ/s400/ctekaidotlonek.jpg 

Tak som si myslela, že keď budem toľko dní cez ten týždeň doma, že sami podarí urobiť nejaký svetoborný čítací rekord, nič také sa však nakoniec nekonalo. Jediné čo sa mi podarilo, dočítať Analfabetku a tretie pokračovanie o Snehulienke od Rachelle Workman. To bolo tak všetko. 

Celkovo ma však tento Čtečkaton neskutočne nadchol a oslovil, predsa len musíte uznať, že je to skvelý nápad a rozhodne by som si ho rada niekedy zopakovala a snáď sa mi už potom bude dariť lepšie ako pri tomto prvom zapojení do tejto akcie. Takže, aj napriek miernemu osobnému neúspechu nestrácam nádej, že raz budem v týchto akciách úspešnejšia a rozhodne sa neplánujem do nich prestať zapájať. Takže ešte raz vďaka KejBí, že niečo takéto vymyslela ;)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára