streda 2. januára 2013

Challenges 2012 a spol.

Všetko to začalo bannerom, ktorý som našla niekde na blogu a ja som predsa chcela tiež taký istý! Tak som si urobila :) a zapojila sa :)

2012 Reading Challenge

2012 Reading Challenge
Eleanorre has read 6 books toward her goal of 50 books.
hide

Pokračovalo to výzvou, prečítať knihy podľa abecedy. Tento plán trochu nevyšiel na 1OO% , ale vzhľadom na to, ktoré písmená chýbajú, myslím, že môžem vyhlásiť, že aj táto challenge bola celkom úspešná.


Taktiež som sa zapojila do knižnej spovede, tú som však celkom nedokončila, ale myslím, že to ani tak veľmi nevadí.


Ako posledná sa na blogu objavila Vianočná rada článkov.


 Nesmiem zabudnúť na stále prebiehajúce, do ktorých som sa zapojila. V jednej som mierne popredu, v druhej naopak, ale ja to všetko stihnem ;).



1 komentár:

  1. bože ja som v HP re-readingu strašne pozadu! to ani všetko asi nestihnem v čase "Vianoc" a tom termíne. Ešte v marci si budem čítať HP knihy ako sa vidím 8D Lenže vianočné darčeky a nejaké výhry spôsobili, že si čítam skôr nové veci ako HP.

    OdpovedaťOdstrániť