sobota 29. júna 2013

Zo starej knižnice (0) - Úvod


Minule pri triedení množstva zošitov, ktoré sa nachádzajú v mojej izbe som objavila tri, do ktorých som si od roku 2004 do roku 2009 písala o knihách, ktoré som v tej dobre prečítala. Keďže v tých časoch som o Goodreads a podobných veciach nemala ani chýru ani slychu, musela som si pomôcť ako som vedela.

Mnohí z nás, ktorí čítajú knihy alebo, ktorí ich skôr hltajú niekedy zabúdajú o čom niektoré knihy boli, niekedy im ostanú len neurčité pocity a niektorí si ich pamätajú presne. Tí, ktorí sa však neboja pomôcť si to nepochybne niekam pravidelne zaznamenávajú, veď na čo iné mnohé knižné blogy slúžia, ak nie na to, aby sme si mohli sem tam pripomenúť aké príbehy sme spolu s prečítanými knihami prežili.

Keď som ta listovala jednotlivými zošitmi rozhodla som sa spraviť toto meme, týždňové, dvojtýždňové, mesačné, nechám na každom z Vás, kto sa rozhodne zapojiť. Podstatou je vytiahnuť na svetlo sveta knihy, ktoré ste prečítali kedysi. Nie tie, ktoré čítate teraz a recenzujete na blogoch, ale tie, ktoré ste čítali pred tým len tak pre radosť bez cieľa napísať o nej neskôr niečo na internet.

Myslím, že každý pravý knihomoľ má tieto knihy, tie pred goodreads, tie pred blogom. Ja som s týmito knihami prežila veľkú časť svojho detstva, s tými v zošitoch konkrétne 5 rokov, samozrejme, že odvtedy sa môj knižný vkus trochu pozmenil a rozšíril, ale aj tie staré knihy sú predsa mojou súčasťou a ja ich chcem dostať na svetlo sveta. Nebudem im síce venovať toľko priestoru ako novo čítaným knihám, ale aspoň to málo si zaslúžia.

Kto by mal záujem môže sa zapojiť :) Je len na Vás akú formu si zvolíte, bola by som rada, ak by ste ma spomenuli ako autorku nápadu a samozrejme ešte radšej ak sa zapojíte. Príjemné spomínanie :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára