streda 10. júla 2013

Zo starej knižnice (2)



Každý z nás má knihy, ktoré čítal predtým ako sa dostal k blogom a k internetu, tvoria súčasť našich životov. Myslím, že nie je na škodu tieto knihy vytiahnuť na svetlo sveta rovnako knihy, ktoré čítame teraz, venovať im kúsok na našich blogoch a možno tak sledovať ako sa vyvíjal náš čitateľský vkus.

Dnes som sa rozhodla venovať nie len jednej knihe ale rovno knihám viacerým, nakoľko sa jedná o knižočky útle, za to pre mňa v tej dobe zaujímavé (niektoré viac, iné menej), ktoré rozhodne stoja za zmienku, hlavne pre množstvo ktoré som z tejto série prečítala a takisto preto, že niekoľko týchto "pokladov" mám doma vo svojej knižnici. Istú dobu som dokonca dúfala, že budem mať celú sériu, neskôr som však akosi pochopila, že to bude úloha priťažká, ak nie takmer nemožná a že tie knihy predsa len nie sú až také úžasné, aby som ich musela mať všetky. Mám pár, ku ktorým sa môžem v časoch spomínania vrátiť a myslím, že to bude bohato stačiť.

http://slovenskainzercia.sk/x-sk/inz/1640/1640135-medzi-nami-dievcatami-1.jpg Názov: Medzi nami dievčatami

Autor: L. E. Blair
Vydavateľstvo: Príroda
Rok: 1993 - 1997
Hlavné postavy: Sabrina, Randy, Allison, Katie

 To, že sa mi podarilo túto sériu prečítať celú aj napriek tomu, že mám doma len pár kníh je zásluha hlavne našej mestskej knižnice, ktorá tieto knižočky dodnes našťastie opatruje pre dnešné násťročné slečny a ja dúfam, že tie o takéto knihy ešte majú záujem.

Zoznam jednotlivých častí:
1. V novej škole
2. Konkurz (och Katie a Scotty a jej snaha dostať sa do hokejového mužstva)
3. Modelka
4. Rebel
5. Všetko je vo hviezdach (Sabrina a jej tajné odkazy v skrinke..ach tá láska)
6. Duch na Orlej hore (miestami som sa skutočne bála i ja)
7. Divný pár
8. Ukradnutá show
9. Nové priateľstvo
10. Zamilovaná (Allison z celkom nového pohľadu)
11. Zmiešané pocity
12. Bubeníčka
13. Víťazný tím
14. Varovanie zeme
15. V éteri (Randy a jej vysnívaná práca v rádiu)
16. Šokujúca správa
17. Byť tak hviezdou
18. Narušený rytmus
19. Rodinná udalosť
20. Výlet snov
21. Bábätko
22. Problémy s otcom
23. Domáci večierok
24. Sesternice
25. Jazdecká horúčka
26. Kráľovné krásy
27. Perfektný výber partnera (Sabrina so Samom sa starajú o malé bezbranné vajíčko)
28. Vášnivá divadelníčka
29. Domáce pravidlá
30. Záhadné kníhkupectvo
31. Nebezpečný učiteľ
32. V poslednej chvíli
33. Randy a perfektný chalan
34. Allison, pripraviť sa!
35. Veľká súťaž
36. Sabrina a chovateľská pohroma
37. Randin veľký sen
38. Allison, pomôž!
39. Katie a nemožní príbuzní
40. Sabrinina veľká výhra
41. Randy a kanoistické preteky
42. Dobrodružné opatrovanie detí
43. Katina priateľka z Beverly Hills
44. Randina veľká šanca
45. Sabrina a príliš veľa chlapcov

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára