štvrtok 15. augusta 2013

15. 8. 2013 alebo Poďme sa hrať...

Leto je v plnom prúde. Moje, Vaše, všetkých. Predpokladám, že ho mnohí trávite niekde von, pri vode, na slniečku. To je také typické pre prázdniny. Ja ako človek samotár a domased obecný chodím von zriedka. Toto pre niekoľkými dňami umocnené vďaka môjmu frajerovi, ktorý mi na meniny daroval pekný, netradičný darček. Hru. Nad ktorou teraz sedíme keď sme spolu a hráme sa, nad ktorou sedíme, keď spolu nie sme a prekvapivo sa hráme tiež spolu. Ide o Minecraft.

Ak mám byť úprimná v živote som o tej hre nepočula. Na prvý raz ma vôbec nenadchla, ale potom na druhý deň som sa od nej nemohla odtrhnúť. A tak je tomu dodnes. Takže niet divu, že sa tu nič extra nedeje. Ale na druhej strane mi drží stranu počasie, ktoré je také studené, že som si dnes musela ísť obuť hrubé ponožky a zo spodku skrine vytiahnuť tepláky. Kto to videl takéto leto. Ale nemôžu byť stále horúčavy.


A tak si sedím zamrznutá za stolom, rozmýšľam, že by som mohla napísať nejaký článok, prečítať si pár strán z knihy. Kdeže. Namiesto toho buď hrám, alebo sledujem videá, samozrejme s návodmi na hru. Tomu nahráva fakt, že sme s priateľom našli skvelého let´s playera, ktorý ich natáča. Jednak má veľmi príjemný hlas pri ktorom sa ešte aj dobre zaspáva a hlavne sa vždy (skutočne z každého videa) dozvieme niečo nové o čom sme nemali ani páru.

http://blog.k12.com/sites/default/files/minecraft1.jpgTak plynú naše dni. Aj keď teraz keď som doma sem tam vybehnem za starkým alebo idem do mesta s mamou, stíham sa samozrejme aj hrať. Jediné čo ma na tejto hre mierne rozčuľuje (ale asi je to aj dobre) je, že pri nej potrebujem obe ruky, takže nie som schopná sa pri nej najesť. Ináč som si ju neskutočne obľúbila a ešte sa mi nestalo, že by ma začala nudiť, aj keď po čase sa možno niektoré veci stávajú monotónnymi. To treba len zmeniť činnosť, ktorých sa tam dá robiť požehnane.

Nebudem veľmi opisovať o čo ide, spomeniem len, že v noci vychádzajú príšery, tie sa takisto objavujú v podzemí (ktoré musíte prekopať aby ste našli uhlie, železo, diamanty atď) a buď zabijete Vy ich alebo ony Vás. Ja si hlavne preto kopem len svoje baničky a keď nedajbože narazím na nejakú tajnú jaskyňu, zahrabávam ju ako viem, pretože som neskutočne vystrašená z toho, že by sa na mňa mohli vyrútiť.

Je to hra, ja viem, ale proste keď chcem skúmať tajné jaskyne, zapnem si hru radšej sama a vypnem príšery. Potom sa mi však stáva, že sa zatúlam a neviem sa dostať von, vtedy sa len upokojujem a opakujem si, že aj keď som hlboko v podzemí tá postavička predsa môže dýchať a stačí sa len dostať von (už som však dvakrát spanikárila a proste sa surovo vykopala na povrch).


Toľko k mojim posledným dňom, zajtra ak si dám prestávku v hre (Ha ha, jasné že dám) môžete čakať vyhodnotenie súťaže, ktoré už mimochodom je, len článok bude až zajtra.

http://www.wallsave.com/wallpapers/1366x768/minecraft-mobs/318201/minecraft-mobs-garrys-mod-by-chrisyoshiman-on-deviantart-318201.jpg
P. S. Nemôžem si pomôcť hodím Vám sem link:

http://www.youtube.com/user/JiriK73/videos?sort=da&view=0&flow=grid

Navrhujem pozrite si aspoň hocičoho kúsok, aby ste zistili, aký má neskutočne počúvateľný hlas. Ja viem, že to asi nie je vec, ktorá by ma mala tak neskutočne nadchýnať, ale keďže som prešla už toľkými videami a všetky natáča mládež s hlasom takým že Vám je s prepáčením do grcu, tak je toto ako med na dušu. Vyskúšajte a dajte vedieť Váš názor. Ja verím, že neoľutujete.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára