utorok 17. decembra 2013

RaShelle Workman - Revenant in Training (Blood and Snow)

"Dearest Snow, You have been bitten by your Hunter, and are now a revenant. Congratulations."

Vampire Queen, Christopher a kopa nejasností
alebo
56 strán plných noviniek o tom čo našu Snow čaká.


Volume 2 in the BLOOD AND SNOW series. Each volume is novelette length. Snow has become something not quite human. She must discover how to live with the changes, hopefully without killing anyone. "Lips red as rubies. Hair dark as night. Drink your true love's blood. Become the Vampire, Snow White."
 
"Snow, it´s okay. Think abou the Harvard Museum of Natural History. They have skeletons, and animals stuffed to make them look real. The same applies here. Think of this as a Museum for the Supernatural." 


Zase som sa v rámci tréningu svojej angličtiny vrátila k upírskej Snehulienke, ktorú čítam v rámci tréningu a beriem s veľkou rezervou. Neskutočne ma však štve, alebo mi skôr nejde do hlavy, prečo to autorka urobila takto - toľko miniatúrnych knižiek, namiesto poriadnej bichle, dvoch, kde by bolo normálne kapitoly. Toto mi skôr pripomína minirozprávky, ktoré som čítavala ako dieťa.

K tejto knihe, keďže je taká kratučká som si robila aj nejaké poznámky, ktoré keď teraz čítam som z nich magor. Ale spomínam si na tú epizódu na WC, ktorá mi vôbec nešla do hlavy a keby v tej knihe nebola, tak by mi vôbec nechýbala. Na druhej strane, konečne sa dozvedáme viac o tom čo našu Snow čaká a o čo vlastne v jej živote pôjde. Aspoň zhruba.

"A war is coming, Snow. I know you didn´t ask for it, and it seems unfair, but you´re involved."

Okrem týchto noviniek som si začala všímať, že okrem toho, že sa okolo Snow točí akosi priveľa chlapcov, akosi sa vytratil jej princ Charming, ktorého sme stretli v prvej časti. Už mi aj začínal chýbať. Na konci sa však objaví a konečne nám objasní aj svoju totožnosť, ktorá samozrejme nemôže byť len princovská. Ale predsa len nečítame klasickú rozprávku, že áno.

"Promise me you won´t drink from the same human twice. And two. Promise me you won´t drink for more than ten seconds." 

Celkové hodnotenie: 

 


Toľko ku knižočke, alebo skôr k pár kapitolám, s ktorými som sa statočne popasovala v cudzom jazyku. Nič moc, ale aj tak si prečítam ďalší diel.

2 komentáre: