streda 7. októbra 2015

Aktuálne seriálové dianie ¤ 18

Čas beží neuveriteľne rýchlo a ešte rýchlejšie pri pozeraní rôznych seriálov. Ani zmena môjho života, zo študentského na pracovný však nestíšila moju vášeň v ich sledovaní. Je síce pravda, že im už nevenujem toľko času ako kedysi, predsa len už sa nemusím "učiť" na skúšky, ale aj tak sa snažím udržať si svoje stálice a sem tam pozrieť aj niečo nové, o čom si myslím, že by ma mohlo zaujať. September je tiež mesiac, kedy mnoho seriálov začína svoju sezónovú púť a ja sa tak môžem radovať z nových a nových častí a z nových a nových seriálov. Teraz som sa rozhodla venovať pár slov tým, ktoré sú so mnou už dlho, ale aj tým, ktoré len pár týždňov, hlavne však tým, ktoré aktuálne začali v septembri a budú tu s nami najbližších pár mesiacov.

Mojou najväčšou a v tomto zozname asi najstaršou láskou je Klinika Grey´s, nad ktorou som kedysi ohŕňala nos a teraz je už takmer bežnou záležitosťou môjho života. Uznávam, že niektoré veci, ktoré sa v tomto seriály udejú sú už niekedy pritiahnuté za vlasy, ale to už si musí riešiť ten, kto píše scenár. Ja aj za tie roky ostávam verným fanúšikom, a myslím, že hlavne aj preto, že som sa prestala pozastavovať nad odchodmi starých postáv, ktorých je fakt neúrekom. Ani neviem presne povedať, koľko postáv seriál za 11 sérií opustilo, najviac ma však zasiahol odchod Izzie, Christiny a samozrejme aj Derecka v posledných častiach. Ale čo sa dá robiť, jedine dúfať, že túto sériu prežijeme aspoň trochu v pohodovom duchu a pokiaľ možno bez odchodov. 

Druhou dlhoročnou stálicou je u mňa seriál Kosti, ktorý som začala sledovať kvôli Boothovi, predsa len v rokoch, kedy seriál začínal vyzeral skutočne k svetu. Niežeby to teraz bolo horšie, ale predsa len je na ňom vidno, že už je to pán v rokoch a nie práve idol dnešných teenageriek. Mojím však naďalej ostáva a tak nadšene sledujem každý diel a tŕpnem, kedy sa čo zase vyčudí vo vzťahu B&B a zakaždým sa len modlím, aby to dopadlo čo najlepšie. A aby ešte predsa len natočili ďalšiu sériu.


Aktuálne sa začali vysielať The Big Bang Theory, ktorý je stále pozerateľný aj napriek tomu, že tento rok sa vysiela už deviata časť. Ja osobne tento seriál tak trochu porovnávam s HIMYM, keďže som ich začínala pozerať v rovnakú dobu, takže preto som rada, že TBBT si udržal svoju kvalitu, čo sa o druhom zmieňovanom seriály povedať nedá. 

 Nechce sa mi ani veriť, že to už bude päť rokov, čo sa objavil seriál Once Upon a Time. Musím priznať, že nie všetky epizódy v ňom boli vydarené a že niekedy som už skutočne mala chuť to zabaliť a nechať ho tak, ale predsa len sa vždy našlo niečo, čo ma nútilo pozerať stále ďalšiu a ďalšiu časť. Tak som teraz tu, na začiatku piatej série, ktorá by mala byť podľa všetkého rozhodne o inom ako boli tie doterajšie. Som zvedavá. 

Z Nation som objavila len minulý rok a popri Walking Dead mi to pripadalo ako celkom dobré a relatívne aj vtipné rozptýlenie. Takže som ani nepochybovala, že sa tento rok pustím do pokračovania. Jednak sa mi seriál páčil a jednak som aj zvedavá, ako sa bude príbeh a postavy ďalej vyvíjať. 

Scream Queens je úplná novinka v mojom zozname a nielen mnou bol veľmi očakávaný. Po pár častiach však nie som istá, čo si o ňom myslieť. Na jednej strane mi príde akoby to bolo len také, zo žartu, absolútne neviem, či brať niektoré postavy vážne, alebo čo si o nich myslieť, či si autori priali, aby seriál vyzeral tak, ako vyzerá, alebo som len nechápem, alebo čo sa to vlastne deje. Omnoho lepší mi pripadal obyčajný Scream, ktorý išiel v lete. Z tohto som trochu na vážkach, ale uvidím, možno sa z toho časom niečo vykľuje.



2 komentáre:

  1. Z vyššie spomínaných momentálne pozerám len Scream Queens a Once Upon a Time :) A podľa mňa to o čo ide v SQ a ako ich brať nevedia ani tí, čo ten seriál píšu :D
    kedysi som pozerala aj Kliniku Greys ale netuším prečo som prestala a neako som sa k nej už nevrátila :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. vzdycky jsem zboznovala serialy a byla schopna koukat od rana do vecera, ale tak postupem casu, uz me nebavi vsechno, ale jen par opravdu vybranych kousku...

    OdpovedaťOdstrániť