sobota 31. októbra 2015

Goodbye Október 2015

Október bol v tomto roku prekvapivo najhorší mesiac. Aspoň pre mňa. Pôvodne som čakala, že to bude fajn, predsa len som mala osláviť 25tku, čo sa neslávi tak často, v robote som už relatívne dlho a zabehnutá, všetko malo byť pekne podľa plánu spokojné a šťastné. Keby si však niekto, kto má môj život na starosti nepovedal, že dosť bolo všeobecnej spokojnosti a neobrátil mi môj život naruby.

Tak som sa behom jedného mesiaca dozvedala, že s mojím dlhoročným a naoko šťastným vzťahom nie je všetko v poriadku, dostala kopačky, narodeniny strávila sama a ako darček som dostala to, že som zistila, kvôli komu sa so mnou môj frajer rozišiel, snažila sa znova zlepiť tento vzťah a v podstate väčšinu mesiaca bola na tabletkách a revala som v posteli. Takže skutočne úchvatný mesiac, ktorý by som si najradšej už skutočne nikdy nezopakovala. Do toho som sa samozrejme musela odsťahovať od priateľa a nájsť si nejaké bývanie, domov som sa vrátiť totiž nechcela. Tak som si našla byt, ktorý mi ale nevyhovoval, takže vzápätí som sa z neho po jednom dni sťahovala preč. No proste radosť žiť. Na konci mesiaca som už bola skutočne unavená a rada, že sú tie dni za mnou a dúfala som, že ma snáď čaká trocha kľudu.

Nebude teda asi veľmi prekvapivé, že som neprečítala žiadnu knihu, ani som si žiadnu nekúpila. Filmy som videla len tak pomimo, čo išlo v telke, ani som sa na ne poriadne nesústredila a seriály som pozerala, ale už ani neviem poriadne aké, narátala som však aj vďaka serialzone.cz 33 častí.

Takže toľko k môjmu najsmutnejšiemu mesiacu v roku.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára