piatok 7. decembra 2012

Čakajú v poličke, December 2012

Takmer celý rok za nami. Semester je takmer na konci a mňa už čaká len drvenie sa na skúšky. Ale kto by si popri učebniciach neprečítal aj niečo naviac, navyše, keď je to predsa len zaujímavejšie ako školské učebnice. Po zdolaní minulého, dvojmesačného plánu je tu posledný tohtoročný, ktorý sa mi dúfam podarí splniť. 

Od Meg som čítala Denníky princeznej a Typické Americké dievča, aha a ešte aj Môj sused je božský. Keď som začula niečo o knihe Velikost L... hovorím si, to nemôže byť až také hrozné, navyše keď to napísala Meg. A keď som sa potom dozvedela, že tá kniha má aj pokračovania, pričom názvy na nich len pričítavali kilá resp. veľkosti, rozhodla som sa pozrieť tým knihám na zúbok a prečítať si ich.

Začala som len tak náhodou, že reku uvidím, čo to bude a potom som akosi prirodzene pokračovala a ani som si nevšimla ako, ale ocitla som sa na konci. Aspoň teraz je to tak, že 9ta časť je posledná. Uvidíme čo nám prinesie nový rok. Ale ja chcem túto sériu stihnúť dočítať v tom terajšom, nech už konečne zistím, ako to s tou Zooey konečne dopadne, s ktorým chlapom skončí, ako sa jej znamenia rozvinú, ako dopadne Neferet a čo ja viem čo ešte všetko sa dá v tom príbehu povymýšľať.

Do tretice všetko dobré a navyše som sa rozhodla ostať pri upíroch. O tejto sérii neviem nič, vlastne ani poriadne neviem, či je o upíroch, usúdila som to len podľa názvu a rozhodla som sa ani si nič nezisťovať. Proste k tomu pôjdem ako tá slepá kura k zrnu a uvidím či sa pošťastí alebo nie. Každopádne ma zaujali obálky a aj názov. A za druhé som aj zvedavá či to nebude podobné hore spomínanej upírskej škole. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára