štvrtok 6. júna 2013

Bates Motel

Bates Motel (TV seriál)

Drama / Mysteriózní / Horor / Thriller

USA, 2013, 10x50 min

Norman Bates .......... Freddie Highmore
Norma Louise Bates .......... Vera Farmiga
Alex Romero .......... Nestor Carbonell 
Emma Decody .......... Olivia Cooke
Dylan Massett .......... Max Thieriot

Motel Seafairer, stojící na okraji přímořského městečka White Pine Bay, zakoupí vdova Norma Luise Batesová, která zde hledá nový domov pro sebe a svého dospívajícího syna Normana. Nastěhují se do starého viktoriánského domu nad Seafairerem, který přejmenují na BATES MOTEL. Oba se seznamují s životem ve městě a obyvatelsvo je k nim celkem přátelské, až na šerifa Alexe Romera, který jakoby tušil, že ho už brzy čeká spousta práce.  Komplikovaný vztah matky a jejího syna, ze kterého se jednou stane jeden z nejslavnějších psychopatů filmového plátna Norman Bates, nám přiblíží tento seriálový prequel ke slavnému hororu Alfreda Hitchcocka PSYCHO.


Keď som sa o tomto seriály dopočula, zhruba som tušila kto bol Norman Bates a čo asi sa udialo vo filme Psycho. Tento seriál rozpráva príbeh, ktorý sa udial akoby predtým čo bolo vo filme, v čase keď bol Norman ešte mladý a spolu so svojou matkou žily svoj podivný život spolu, obaja nažive a tak trochu..psycho.

Seriál ma zaujal hneď svojím úvodným trailerom, ktorý naznačuje viac než zaujímavé dianie už v začiatku.  Jedna časť ma predsa nezabije, tak som si počkala na mnohými očakávaný pilotný diel, ten napočudovanie nesklamal, resp. bol lepší ako som pôvodne očakávala a tak som sa rozhodla, že pozrieť prvú sériu by nemuselo byť na škodu. Aj keď toto rozhodnutie ma veľa síl nestálo, seriál ma po pár častiach, vlastne asi už po tej prvej - druhej, úplne dostal. 

Vždy keď som si myslela, že sa už nemôže stať nič prekvapivejšie a hroznejšie, tak mi nový diel moje myšlienky vyvrátil. Predsa len sa každej časti podarilo poriadne ma prekvapiť a nedočkavo čakať na pokračovanie. Rozhodne sa modlím, aby bola aj druhá séria a aby sa minimálne vyrovnala prvej, ktorá podľa mňa nemala chybu a rozhodne ma dokázala prikovať k monitoru bez toho aby som presúvala nudné časti, akosi ich v tom seriály nebolo.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára