streda 5. júna 2013

Třicetidenní knihobraní - 3. Kniha, kterou bych mohl/a číst stále dokola

3. Kniha, kterou bych mohl/a číst stále dokola 
5. června - 6. června 
vyberte jednu knihu ze svého aktuálního stavu knihovničky, kterou můžete číst opakovaně, a přece jen vás neomrzí. Pokud možno napište, kolikrát jste již danou knihu přečetli.

Klub putovných džínsov

http://files.emike3.webnode.sk/200000132-c7e93c841b/34d6290005_23651829_o2.jpg

Toto je kniha na každú príležitosť, aspoň pre mňa. Rada sa k nej vraciam v hociktorú chvíľu, hociktoré ročné obdobie. Vie ma rozosmiať, ale i donútiť sa zamyslieť a akosi vždy príde vhod. Čítam ju už len podľa nálady, sem tam nejaký kus z nej (napríklad keď si robím pekný večer vo vani, tak táto je priam ideálna) takže neviem povedať koľkokrát som ju prečítala, ale nepochybne je to jedna z najviac čítaných kníh.

 http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcT8VMYk1GZRCt_0o-rZdbq5sIJhC3GtMZHwDFCC5qUhbnYy1iKn

Súčasť projektu:

2 komentáre:

  1. Videla som film, možno aj oba, ale len kvôli Alexis Bledel 8D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak tuhle knížku taky můžu. Všechny čtyři díly mám moc ráda a hodně se mi líbí ty citáty na začátku kapitol :-)

    OdpovedaťOdstrániť