piatok 14. júna 2013

Třicetidenní knihobraní - 7. Kniha, která mě opravdu rozplakala

7. Kniha, která mě opravdu rozplakala

13. června - 14. června

někteří autoři se snaží o srdcervoucí konce a některým se to opravdu povede. Jaká kniha upřímně rozplakala právě vás?

Harry Potter 4 

 

http://www.martinus.sk/data/tovar/_l/8/l8516.jpg

Dostala som ju na Vianoce pod stromček, boli prázdniny takže bolo samozrejmosťou, že som sa do nej hneď pustila. Pamätám si to ako dnes, ešte sme mali starú obývačku s kuchyňou a starý gauč na ktorom som práve ležala, už bola takmer tma ale ja som bola taká začítaná, že som nešla ani len zapáliť svetlo a potme som tam sliepňala na ten záver až kým som sa neprepracovala k časti, kde zabijú Cedrica. Vtedy som naozaj plakala. Lebo vtedy bol Cedric milý chlapec z knihy a nie filmový Edward.

1 komentár:

  1. Milujem túto knihu 8_)

    Ja som plakala keď ho zabíjali vo filme, to bolo tak emotívne!!! zakaždým plačem 8(

    OdpovedaťOdstrániť