sobota 15. júna 2013

Třicetidenní knihobraní - 8. Kniha, kterou nemůžu dočíst do konce

8. Kniha, kterou nemůžu dočíst do konce

15. června - 16. června

kterou knihu z vaší knihovničky se vám prostě nedaří dočíst, ať se snažíte sebevíc?

Sofiin svet


http://www.sirion.sk/user/catalog_big/39/sofiin-svet.jpg

Videla som film... Dvojdielny a strašne sa mi páčil. Tak som si povedala, že si musím kúpiť knižku. Tak som si knižku kúpila. Začala som ju čítať...ale potom som akosi nemala čas. O niečo neskôr som sa k nej vrátila, pre istotu som začala od začiatku a nejako som sa znova po pár stranách zasekla, neskôr sa našla zaujímavejšia kniha, alebo som si ju nechávala len ako čítanie na wc...proste ja neviem čím to je, ale tú knihu mám už pár rokov a nič! Dokonca som ju mala predtým požičanú aj z knižnice!! Už vtedy som ju neprečítala. Ja neviem, asi je tá kniha zakliata. 




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára