nedeľa 16. júna 2013

16. 6. 2013 alebo Keď je všetko lepšie ako učenie

Predpokladám, že nie som jediná osoba na svete, ktorá robí všetko možné len aby sa nemusela učiť a ukľudňuje sa tým, že má predsa ešte pár dní (neskôr je to ešte deň, pár hodín, minút) a potom stojím pred tou učebňou a trieskam si hlavu, prečo som sa neučila viac a že snáď aspoň na to Ečko dačo poviem, resp napíšem, aby som sa viac nemusela vracať na opravný termín.

Úprimne trochu závidím všetkým, ktorí už majú toto všetko z krku, výnimočne sa nejdem sťažovať na školu a sprosté termíny a mesačnú prax, aj tak na tom nič nezmením, hlavné je, že ak v stredu a štvrtok tie skúšky urobím, môžem sa snáď s čistým svedomím odubytovať a frčať domov s tým, že sa vidíme milá škola až koncom augusta.

Lenže čím viac sa mi termíny blížia, čím viac zisťujem, že vlastne nič neviem, tým menej sa mi chce, tým viac som podráždená, tým viac vedľajších vecí vymýšľam a tým viac by som najradšej len spala a spala. Takto len sedím nad papiermi a premýšľam, čo všetko budem robiť v lete a ako sa naň aj celkom teším namiesto toho, aby som sa konečne do toho poriadne pozrela, naučila sa naozaj to leto od štvrtku mala! Ale kdeže ja.

Musím si však konečne vstúpiť do svedomia. Nadrviť sa to čím skôr, potom si to zopakovať, dať to aspoň na E a šup šup domov prázdninovať. Nech už je to tu a hlavne, nech už je po 20.tom to už budem mať po letnej praxi, ktorú máme povinnú. A až potom začne skutočné leto :)

2 komentáre:

  1. Budem držať palce :) Ja už mám všetky skúšky za mnou a prázdninujem asi 2 týždne, ale keby bolo takto pekne a ja by som sa mala učiť, rozhodne by to nešlo :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) mne akosi tá chémia robí dosť problémy :D taká väčšia španielska dedina

      Odstrániť