utorok 30. júla 2013

TAG: Prázdninový :)




Ďalší TAG je na svete a ja som sa ho rozhodla pridať do zbierky. Autorkou tohto jedného je Mona a pôvodný článok môžete nájsť TU. No, hor sa na otázky a hlavne odpovede.


1. Čteš o prázdninách více, nebo méně, než přes rok?
Ako kedy, niekedy sú dni, kedy stihnem prečítať dosť veľa, inokedy zase nemám čas ani poriadne pozrieť na knihu, nieto ešte do nej. Ale ak by som to mala zhrnúť celkovo, viac sa snažím čítať knihy v lete, predsa len vtedy človek veľmi nemá čo robiť a tak má čas venovať sa knihám.

2. Když si vybavíš prázdniny, jakou knihu si s nimi spojíš?
Putovné džínsy, tie knihy sú ako stvorené na leto, čítam ich nielen v lete, ale hlavne v zime, vtedy sú takým pekným osviežením. Takisto sa mi však v mysli vynoria Dvojčatá Pat a Isabela, tie knihy som čítala kedysi dávnejšie, keď som leto trávila u svojej Babky. Boli to milé knižky, rozhodne lepšie ako filmová verzia a vedeli mi to "mladé" leto celkom pekne spríjemniť.

3. Kolik si schopná/ný si vzít knih na dovolenou?
Schopná som asi tak tri, veľa záleží na počte strán a hlavne dopravou, naposledy som so sebou neváhala vziať Ohnivú, Atramentové srdce a Percyho Jacksona, lebo som išla autom. To potom stačí len vopchať do kabelky a o zvyšok sa postará autíčko predsa. Radšej viac a potom ich odtrepať neprečítané domov, ako banovať, že ich mám málo.

4. Čteš o prázdninách nějakou povinnou četbu?
Myslím, že nie. Jedny prázdniny som prečítala Janu Eyrovú, ale to som nebrala ako povinnú literatúru. No a teraz už žiadnu takú nemám, takže si slobodne čítam čo chcem a čo ma zaujme a keby to bolo z kolónky "povinná", tak nech.

5. Preferuješ klasické knihy (papírové), nebo e-knihy (elektronické knihy)?
Klasickým sa nevyrovná proste nič. Nie sú niekedy síce najmenšie, ale kniha je kniha a mať ju v rukách je pocit, ktorý sa žiadnemu nevyrovná.

6. Jakou knihu by jsi ráda viděla zfilmovanou?
Fúha, tak to veru neviem. Skôr by som mohla povedať, ktorú knihu sfilmovať nemuseli. Ale keby som si naozaj mala vybrať, tak by to bol asi Artemis Fowl, jeho príbehy sú úžasné a ja by som si ich veru rada pozrela na plátne. A takisto by som bola zvedavá, kto by hral Artemisa a Helu.

7. Kdyby jsi měla možnost prožít den s nějakou knižní postavou, jaká by to byla?
Rozhodne Fred Weasley, tu niet čo rozmýšľať, to je pre mňa jasná voľba.

8. Které místo z knih bys ráda navštívila?
Toto je ťažšia otázka ako predošlá, asi tie, ktoré navštívili dievčatá v Putovných džínsoch, hlavne Grécko, ak by však malo ísť o krajinu, ktorá je vymyslená, tak potom svet Harryho, Rokfort, Rokville a tieto. Človek predsa nemá možnosť vidieť a navštíviť niečo také každý deň.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára