pondelok 4. novembra 2013

Čteme klasiku - Úvodné slovo

Tento projekt a jeho autorku môžete nájsť TU, Roxanne totiž vymyslela niečo, čo možno donúti niektorých čítať viac literatúry, ktorá nie je ešte horúca z tlačiarne a nevyskytujú sa  v nej upíri a podobné stvorenia (aspoň vo väčšine). Ja síce klasiku nečítam v takom množstve ako by som možno chcela, ale po opätovnej dobe si uvedomujem, ako mám tento žáner rada a tak som sa rozhodla spraviť si zoznam a prečítať si aj niečo iné ako depresívne dystopické knihy, ktorých je teraz všade tak plno.
Keďže si nestanovujem termín, počas ktorého mám tieto knihy prečítať, tak som sa "rozšoupla" a rovno si spravila taký komplexný zoznam, ktorý by som chcela prečítať, po prepočítaní mi to vychádza na 


konkrétne sú to tieto:

Jane Austen - Pýcha a predsudok
Jane Austen - Rozum a cit
Jane Austen - Mansfieldské panství
Jane Austen - Anna Elliotová

Charlotte Bronteová - Jana Eyrová
Charlotte Bronteová - Emma

Charles Dickens - Nicholas Nickleby

Čechov - Racek

Dostojevskij - Zločin a trest

Emily Bronteová - Búrlivé výšiny

Goethe - Utrpení mladého Werthera

Heller - Hlava XXII

Nicholas Sparks - Zápisník jednej lásky
Nicholas Sparks - To najlepšie zo mňa

Tolstoj - Anna Kareninová
Tolstoj - Vojna a mier

Puškin - Kapitánova dcéra 

 Tak, držím si palce, aby som to snáď dotiahla raz do konca.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára