utorok 31. decembra 2013

Goodbye December 2013

December je za nami. Nielen December, ale od dnešnej polnoci bude za nami aj celý uplynulý rok, čo je možno trochu škoda, ale na druhej strane sa môžme tešiť na to, čo nás budúci rok čaká. Poďme ale späť k decembru. Ja som dokončila posledný týždeň školy - rozumej sedenie v lavici a počúvanie prednášok a strávila dva celkom fajn týždne na praxi so spolužiačkou. Spočiatku sme boli mierne nesmelé, ale nakoniec keďže nie sme práve lenivé a sestričky mali pred vianocami celkom dobrú náladu, tak sme to nejako zvládli, zabehli sa po pár dňoch a potom to už išlo ako po masle. Jednoducho skvelé dva týždne, ak si odmyslím opuchnuté a boľavé nohy, ranné vstávanie a tú poobedňajšiu únavu. Popri tom som neúnavne kupovala darčeky, balila ich a ku koncu sme si vianočne upratali našu internátnu izbu (snáď nám tam tie kvety neskapú) a 20. 12. ju čistú radostne opustili. Ja som ešte išla na pár dní k priateľovi a 22. som už bola doma, pripravená vianocovať. Tento rok bez ocina, ktorý musel ostať v Belgicku v robote. Našťastie prišiel aspoň teraz na Nový rok. Toľko k môjmu osobnému životu, o ktorom som ani sem veľmi nepísala, nakoľko som prepadla čaru WOW-ka a ...a tak.



Keďže nás tento mesiac potešili vianoce, opäť do mojej poličky pribudlo pár kníh. Jonas som dostala od Knižíška, ktorému som za to veľmi vďačná a zvyšné od Ježiška doma.


 Chudobnejší bol tento mesiac na prečítané knihy, podarilo sa mi prečítať len tri a začať čítať Hobita a konečne po roku aj 50 odtieňov sivej (dostala som ju vlani na vianoce).


 

Rovnako ako bol tento mesiac chudobný na prečítané knihy tak bol chudobný aj čo sa týka seriálov, zčasti aj preto, že veľa z nich má cez koniec roka prestávku, niektoré dokonca až dvojmesačnú. Takže som videla Tri časti zo seriálu Super Fun Night, po dve časti z OUaTlee, Sons of Anarchy, ktoré skončilo šiestu sériu, HIMYM, TBBT a Greys Anatomy. Po jednej časti som videla ešte z New Girl, Walking Dead a Sleepy Hollow. Dokopy je to za tento mesiac slabučkých 20 dielov.

 
 A čo Váš december? Dostali ste pod stromček veľa kníh? Zapojili ste sa do Knižíška?




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára