streda 1. januára 2014

Šťastný Nový rok 2014!


Všetko dobré do Nového roku Vám prajem, milí moji čitatelia. Rozhodla som sa nevymýšľať žiadne originálne super priania, proste si prajte čo chcete a ja Vám prajem, aby sa Vám to splnilo. To isté prajem aj sebe samozrejme, keďže človek musí trochu myslieť aj na seba. A vlastne niekedy aj viac než trochu. Ja osobne sa chcem v tomto roku o seba starať maximálne ako viem. Chcela by som opäť začať poriadne cvičiť a to čo som vlani dala dole a v lete znova nabrala, chcem zase dať niekam preč. Chcela by som zlepšiť svoj jedálniček, však kedy inokedy keď nie v Novom roku. Takisto by som chcela čítať viac kníh, pozerať seriály (ale len v primeranom množstve), primerané množstvo hodín stráviť hraním WOW a hlavne sa poriadne učiť a napísať ŠVOČ, ktorá by mohla byť podkladom k mojej bakalárke, ktorú musím dokončiť budúci rok (2015). Takisto by som mohla byť poriadkumilovnejšia, milšia na ľudí a chcela by som byť viacej doma.

Toľko čo ma teraz napadá k novému roku. Ten starý nebudem zhŕňať. Boli pekné a nepekné chvíle, mal svoje čaro, ale hľaďme teraz do budúcnosti. Článok je nastavený vopred, takže ja teraz pravdepodobne stojím niekde von na sídlisku, v náručí svojho priateľa a pozorujem ohňostroj s prianím, aby to, čo sa hovorí - ako na nový rok, tak po celý rok, bolo skutočne pravdivé a aby som aj ten nasledujúci Nový rok oslavovala s ním.

Takže ešte raz moji milí, Všetko dobré!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára