sobota 1. februára 2014

Goodbye Január 2014

Ani neviem ako a prvý mesiac nového roku je za nami. Neviem ako Vám, ale mne ubehol neskutočne rýchlo, dalo by sa takmer povedať, že mi nebadane pretiekol pomedzi prsty bez toho, že by som si to nejako uvedomila. Prvé dni som strávila chvalabohu doma a hneď potom som utekala na dva týždne do školy porobiť skúšky. Plán  - urobiť ich všetky za dva týždne mi však akosi vďaka zlým termínom nevyšiel. Tak som prišla na desať dní domov, 30. ráno som cestovala späť urobiť ešte dve skúšky a včera som už o desiatej sedela vo vlaku smer Liptov. Čaká ma ešte týždeň oddychu, tentokrát už bez učenia a bez stresu. Konečne sa môžem venovať knihám, ktoré som absolútne zanedbala (okrem tých do školy) a seriálom, ktorých som tiež videla pomenej. Takže dúfam, že tento posledný týždeň bude plodný vo všetkých smeroch, že stihnem všetko čo chcem a že ma prejde tá depka z toho, že je to IBA týždeň a že od desiateho sa ranné vstávanie zase stane na 16 týždňov samozrejmosťou. Och, nech je tá škola už za mnou.


Čo sa týka kníh prečítaných, podarilo sa mi dokončiť len Päťdesiat odtieňov ešte pred skúškami a odvtedy som mala nos strčený len v knihách do školy a poznámkach. Okrem toho som si však zadovážila celkom štyri knihy do poličky, z toho dve sú vlastne do školy, ale podľa mňa sú tak skvele spracované, že ich určite využijem viac ako len na skúšku v letnom semestri. 



Čo sa týka filmov je to tiež bieda, videla som len Percyho Jacksona ale toho nerátam, lebo som na neho pozerala počas hrania WOW a vlastne som ten čas čo som venovala pozeraniu strávila vymenovávaním chýb, ktoré v tom filme urobili. Plodnejšie (trochu) bolo moje seriálové žitie. Videla som tri časti The Big Bang Theory, štyri zo Super Fun Night, ktoré začínam skutočne milovať. Po tri časti z HIMYM, Sleepy Hollow, Scrubs a Bones a nakoniec až sedem častí zo seriálu Berlín, Berlín, ktorý sme s maminou začali pozerať pekne od začiatku a musím priznať, že som to mala urobiť už skôr. 


Ak mám opísať celý svoj január, nedá mi nespomenúť IneKafe. Jedného dňa som úplnou náhodou klikla na ich stránku na FB a našla oznam, že z kapely odchádza Forus. Nie som síce nejakým extra obrovským fanúšikom tejto kapely, ale počúvala som ju a aj počúvam a keď bol nejaký koncert u nás, rada som naň zašla, aj napriek takémuto relatívne vlažnému "fandeniu" sa ma tá správa trochu dotkla. Tak som spomienkovo kukla záznam z koncertu z Prahy (tuším) a kopu klipov a pesničiek. Takže teraz nefrčím na ničom inom, len si stále púšťam IK. 


Čo vy a IK? A čo Váš Január? Dúfam, že bol aspoň trochu lepší ako ten môj.

4 komentáre:

  1. Taky mi přijde, že leden hrozně rychle utekl. HIMYM mam moc ráda. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :) Aj ja, ale už to nie je to čo to bývalo kedysi :-/

      Odstrániť
  2. Aj mne sa zdá, že mi január prosto kamsi utiekol... Skúšky mi tiež dátumovo vychádzali pomerne čudne a celkovo mám pocit, že ma tá škola až priveľmi otravovala... Nič poriadne som potom akosi nestíhala, pri čom mám vlastne taký nanicovatý pocit, že som sa len flákala. :D Každopádne dúfam, že február bude... lepší! ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veď to, akoby mi tie skúšky ubrali všetku chuť a silu do života :-/ ešte že už je to za mnou. No Február musí byť lepší! :)

      Odstrániť