pondelok 19. januára 2015

Aktuálne seriálové dianie ¤ 11

Dlho som sa neozvala ohľadom týchto mojich nepravidelných seriálových kecov alias noviniek. To ale vôbec nevadí, jednak sa neudialo vo svete seriálov nič podstatné, čo by stálo za nejakú extra zmienku a jednak sa odohrali veci, ktoré v mojom seriálovom svete spôsobili menší rozvrat a potrebovala som ich nechať trochu uležať, kým ich zo seba dostanem. Také protichodné tvrdenia, ale tak nejako sa po tom všetkom aj cítim. Celkovo som v poslednej dobe pozeranie seriálov mierne zanedbávala, takže tie čo som videla buď nestáli za nič alebo sa nevymykali zo svojho priemeru ALEBO boli fakt skvelé a ja som nemala hneď chuť o nich písať len som ich proste pozerala. Rozhodla som sa tento článok venovať pre mňa najdôležitejším z nich. 

Na prvom mieste je jednoznačne Sons of Anarchy, ktorý odvysielal svoju poslednú sériu a ja musím povedať, že na rozdiel od niektorých to skončilo celkom so cťou. Všetko sa konečne vyriešilo v čom som koniec koncov aj dúfala a v konečnom dôsledku každý skončil približne tak ako si zaslúžil. Predsa len nás tvorcovia seriálu v predposlednej sérii trochu vytrápili a postávalo sa toho skutočne mnoho a rozhodne to boli veci, ktoré ma ako diváka nenechali na pokoji. Rozhodne som túžila po nejakej forme  ozajstnej spravodlivosti, ale hlavne aby sa Jax dozvedel pravdu a vinníkov dostatočne potrestal. Nie som tu síce na to aby som súdila jednotlivé osudy postáv v tomto seriály, ale ja som s konečným výsledkom seriálu a počtom mŕtvych osôb celkom spokojná. Aj keď mi niektoré boli proti srsti, dokopy to dávalo úžasný koniec a ja by som ho veru za nijaký iný nemenila. Za seriálom mi bude trochu smutno, ale som rada, že skončil v pravý čas a skvelým, aj keď smutným koncom. 

Druhý seriál, ktorý rozhodne stojí za zmienku je Camelot. K tomu som sa dostala totálnou okľukou, vďaka Mestu Kostí, v ktorom hrá môj milovaný Jamie Campbell Bower a ten ma k tomuto seriálu doviedol. Takže po tejto zmienke je myslím každému jasné, že som ho pozerala len kvôli nemu a príbeh mi bol mierne ukradnutý, ale keď som ho pozrela celý (mal len nejakých desať častí) musela som uznať, že nebol urobený až tak zle, že aj vedľajšie postavy mali svoje skutočné čaro. Napríklad Artušova matka v podaní Claire Forlani či úžasný Merlin (o ktorom som si najprv myslela, že je to Voldemort, ale nie je, bol to jeho brat) a na úplnom skvelom vrchole Artuš. Ale vlastne keď tak spätne uvažujem, všetky postavy mali niečo do seba, aj Artušova družina, Guinevra a dokonca aj tá protivná Morgana, ktorú by som najradšej tresla lopatou a niekde zakopala, ale to už k dobrému seriálu patrí. Zhltla som ho za necelé dva dni a bolo po všetkom. Rozhodne odporúčam na dlhé poobedie ako takú príjemnú oddychovku s trochou napätia a fešákmi ako malý bonus.

Jeden seriál po pár rokoch ukončený, jeden zhltnutý a teraz poďme na seriál, ktorý som začala pozerať, pretože som naň bola skutočne zvedavá a už sa mi čakanie naň nechcelo viac predlžovať. Je to seriál Nurse Jackie a myslím, že je jasné, prečo som sa do neho pustila. Nejako obľubujem seriály so zdravotníckou tematikou a toto je konečne taký, ktorý sa nevenuje šialenému doktorovi či krvilačným chirurgom ale rovno zdravotnej sestre. No čo si viac človek môže priať ako sledovať seriál o svojom budúcom povolaní (až na to, že na Slovensku je to podstatne odlišnejšie). Spočiatku som nevedela čo od neho môžem čakať, ale už po pár častiach som musela uznať, že je to dobrý seriál a že ma jeho sledovanie baví. Dokonca tak, že aj keď na seba jednotlivé časti nejako dramaticky nenadväzujú, nejako musím zapínať stále ďalšiu a ďalšiu čo je skutočne problém hlavne teraz počas skúškového. Takže tieto aktuálne dni mám momentálne menšiu pauzu, ale hneď ako nastanú voľné dni tak to zodpovedne doženiem a dopozerám aj zvyšné časti. Síce mi nie je jasné, či je ten seriál ukončený alebo ešte pokračuje, ale to sa asi uvidí časom, informácie totiž čerpám zo serialzone.cz a tam je napísané že je seriál ukončený, ale má ešte vypísané nejaké časti na január. Tak uvidím, ja som aj tak ešte len na prvej sérii a už teraz sa teším na ďalšie.


2 komentáre:

  1. Ja ti odporúčam seriál Hawthorne (Tlkot srdca), ten som mala rada. :) Má len tri série po desať častí, aj keď musím uznať, že je (ne)ukončený hrozne a celkovo tretia séria bola strašne divná a úplne to pokazili...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ooo, to vyzerá zaujímavo :) vďaka za tip, rozhodne pridávam do watchlistu :D

      Odstrániť