nedeľa 22. februára 2015

Happy moment ¤ 19


Náš život je plný malých i veľkých radostí, ktoré každodenne zažívame. Aj napriek tomu mám niekedy pocit, že sa mi nič nedarí, všetko je zle, je mi smutno a podobne. Preto som sa rozhodla, že namiesto toho aby som neustále smútila za niečím čo mi ušlo, sa trochu zameriam na veci, ktoré mi urobili radosť. Predsa len je potrebné tešiť sa aj z maličkostí, ktoré nám rozjasňujú dni.

Uf, keď som práve zbadala dátum posledného článku v tejto rubrike, ta ma napadlo, že by som sa asi mala nad sebou zamyslieť. Nič také sa však nebude konať. Články neboli neviem prečo, ale v poslednej dobe sa mi za nimi akosi cnie, asi si potrebujem predsa len sem tam pripomenúť, čo pekné sa mi počas toho týždňa stalo, že to neboli len tak prežité dni o ničom. Tento týždeň bol pre mňa prvý v škole, takže aj napriek krutému vstávaniu ma celkom tešili dni na praxi a aj to, že som som celý týždeň držala aký taký denný režim (o ôsmej sprcha a pomaly do postele, o deviatej zhasnúť a spať, nech som ráno ako rybyčka). 
Čo je ale najväčšia novinka a najviac ma potešilo bol predsa len víkend. Ako ináč, než s priateľom a rodinou, filmový večer, večera, obed, venčenie psa, ničnerobenie, bowling, billiard a ešte nesmiem zabudnúť na nového člena rodiny. Sestra s priateľom si totiž kúpili nové auto. Verím, že pre niektorých to nie je nič výnimočné, ale verte, že keď roky jazdíte v maličkom Citroene Saxo, ktoré už neskutočne vŕzga aj pri najmenšom pohybe a má za sebou pekných pár rokov aj kilometrov, je sadnutie do nového Opla - Zafiry úplne iný pocit. Takže sme auto patrične vyskúšali, boli radi, že nás nestopli policajti a teraz je víkend na konci a ja sa pomaly zberám na hnusný vlak preč od mojich milovaných. Ach jaj. Každopádne bol tento víkend skvelý a som rada, že som nakoniec neostala na internáte, ale dotrepala sa domov.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára