štvrtok 13. augusta 2015

Aktuálne seriálové dianie ¤ 17

V poslednej dobe vychádza nejako málo seriálov, ktoré by som sledovala, takže môj seriálový rozvrh rozhodne nie je taký naprataný ako niekedy býval. Veľa z tých, ktoré pozerám má práve letnú prestávku a tak sa venujem tým pár, ktoré vysielajú teraz a do toho jeden či dva, ktoré sú už dávno skončené. Medzi tie patrí napríklad Parks&Recration, u ktorého som sa trošku zasekla na šiestej sérii a to hlavne pre nedostupnosť tituliek. Niežeby som nebola schopná to sledovať s anglickými, ale predsa len mám je to väčšia oddychovka, keď sa nemusím zamýšľať ešte aj nad prekladom toho, čo sa tam hovorí. Tiež by som si mohla vstúpiť do svedomia a dopozerať série u Sleepy Hollow a Vikingov, pretože tam som sa nejako omeškala a už som sa nedostala k tomu, aby som dopozerala celé série v aktuálnom čase.

Čo sa týka seriálov, ktoré aktuálne bežia, Pretty little liars malo včera svoje letné finále a konečne sme sa po rokoch napätia a nervov dozvedeli, kto za tým všetkým stojí a ako to vlastne prebiehalo z pohľadu A. Nás so sestrou rozhodne tento koniec celkom prekvapil, pretože aj keď sme si trochu mysleli, že sa čoraz viac blížime k odhaleniu, rozhodne sme nečakali to, čo nakoniec bolo odhalené. Takže uznávam, že to bolo všetko dobre premyslené, vymyslené, zahrané a že sme na to včera čumeli s otvorenými ústami. Na jednej strane sme boli rady, že sa táto etapa skončila a konečne sa nám dostalo vytúžených odpovedí a na druhej je nám to možno trochu ľúto, že sa rozlúčime s touto etapou seriálu. Vravím etapou a nie seriálom, pretože z PLL nás čaká ešte minimálne séria a pol a sme zvedavé čo teda pre nás ešte vymyslia.Už na konci poslednej časti nám bolo naznačené, že ďalší osud seriálu sa bude odohrávať o 5 rokov neskôr, a mali sme pocit, že tie dievčatá boli trochu upravované, aby vyzerali staršie a rozhodne to vyzeralo trochu divne, hlavne pri Alison, ktorá mala nejaké to kilečko naviac a zrazu sa objaví o päť rokov a je krásna štíhla, tak som zvedavá, ako to teda bude všetko vyzerať o tých päť rokov a čo sa zase bude hrôzostrašné a napínavé diať.

Druhým seriálom, ktorý začal toto leto a beží z neho len prvá séria je Scream, ktorý je relatívne dobrý, obľúbila som si ho a vždy po dopozeraní jednej časti sa už neviem dočkať tej nasledujúcej, ktorá má vyjsť o týždeň. Nehovoriac o tom, aké neskutočne dlhé je čakanie na titulky. K novinkám, ktoré sledujem patrí tiež The Whispers, ktorý je čoraz lepší a napínavejší a nesmierne ma baví, nehovoriac o tom, že tam veru je aj na čo kukať. Aspoň ja osobne teda musím priznať, že mi je zaťažko niekedy odtrhnúť oči od oboch mužov, ktorí v tom seriáli predstavujú hlavné postavy, nakoľko sú obaja skutočne "pohľadní" a patria k typu mužov, ktorých by som bez váhania označila ako "môj typ". Takže sa kochám nielen napínavým príbehom, ale tiež týmito dvoma hercami. K poslednej novinke, ktorú pozerám patrí unREAL, o ktorom si ešte neviem, čo myslieť, keďže som nevidela dosť častí na to, aby som si mohla urobiť ozajstný názor, takže uvidím neskôr, čo s tým, či sa pustím do ďaľšej série a či ho vlastne vôbec predĺžia. Rozhodne však u mňa vedie Whispers, za ním v tesnom závese Scream a na konci táto show zo zákulisia reality show.

Nesmiem na záver zabudnúť na seriály, ktoré sa k nám vracajú od septembra, u mňa sú najviac očakávanie tieto:

12. 9. – Z Nation

22. 9. – Big Bang Theory

25. 9. – Grey´s Anatomy

28. 9. – Once Upon a Time

2. 10. – Bones

8. 10. – American Horror Story

12. 10. – Walking Dead

A novinky, ktoré ma zaujali:

22. 9. – Scream Queens

30. 9. – Code Black

26. 10. – Supergirl

31. 10. – Ash vs. Evil Dead


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára