štvrtok 6. septembra 2012

31. 8. 2012 alebo Zážitky II

Vo štvrtok ma môj drahý musel opustiť, čo sa ukázalo napokon ako aj celkom vhodné, nakoľko moja mamka, ktorá mala celý týždeň dovolenku chcela ísť na výlet. Len my dve. Dlho sme spolu nikde neboli a ona bola takmer celé prázdniny sama. Tak prečo nie, rozhodli sme sa, že sadneme na bicykle a pôjdeme sa kúpať. Cestou sme sa však ešte potrebovali zastaviť na pošte a odoslať sestre prihlášku do školy. Nabalili sme si veci, zobrali obálku, bicykle a poďho na výlet.

Spočiatku šla mama vpredu a ja za ňou, keďže v košíku za sedadlom mala svoj batoh a obálku, tak reku aby som ju trochu postrážila. Po nejakej chvíli som ju však predbehla a keď sme sa už takmer ocitli v meste, mamu som za sebou nevidela, počula som však ako sa neskutočne smeje. Keď skupina ľudí, ktorí ju zakrývali ustúpila, konečne som ju uvidela zvíjať sa od smiechu, opretú o bicykel. Obálku sme stratili.

Na tom by nebolo nič neobvyklé, keby sme sa ešte pred odchodom nesmiali, že aby sme nedopadli ako Bridget vo filme, keď jej odfúklo tú šatku. Preto ten záchvat smiechu. Napokon sme sa ale utíšili a zhodli na tom, že obálku s prihláškou budeme musieť nájsť. Tak sme šli. Ďalší záchvat smiechu nás chytil, keď sme ju konečne zbadali, uprostred štvorprúdovej cesty. Ja v kŕči smiechu a mama odvážne čakala kým nepôjde žiadne auto, aby ju mohla zachrániť. Veď sme sa aj smiali, že ju budeme odosielať s otlačkou pneumatiky. Našťastie sa jej však autá vyhýbali. Asi vedeli, že je to dôležitý dokument.

Napokon sme obálku zachránili a odoslali. Potom sme sa ešte rozhodli ísť na kačku a vyprážané banány, do ktorých sme sa zamilovali a napokon hurá k vode. Aj keď cestou som myslela, že tam umriem v zákope niekde, nakoľko ma miestami chytali nesmierne kŕče, jednak z nevytrénovanosti, jednak z tampónu a vecí s tým spojených a jednak s nedostatkom vzduchu. Ale došla som. Tam aj nazad. Aj keď cestu naspäť sme už v meste odkráčali, lebo to bola veru bieda so mnou.

Ale pekný deň, strávila som ho s mamkou, pokecali sme, dali si čínu, pivo a hlavne sa nasmiali.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára