streda 4. júna 2014

Goodbye Máj 2014

Och panebože, neskutočne ten rok letí. A možno to bolo tým, že tento mesiac bol taký jednotvárny. Na jednej strane jeho začiatok bol super, stihli sme nejaké výlety, potom som strávila týždeň doma s nohou v ľade a octanovej masti a potom prišli tri monotónne týždne. Ráno vstať na prax, byť na praxi, prísť na internát a najesť sa. Pospať si tri hodiny. Vstať, najesť sa, pozrieť si seriál a ísť spať, aby sme ráno neboli ako mŕtvoly. Do toho nervózna trieda dohadujúca sa o skúškach, neustále prehadzovanie termínov. Učenie na poslednú chvíľu. Vyslobodenie v podobe posledného dňa praxe. Skvelý deň s ocinom. Hnusná káva, ale zato aspoň hodina strávená s ocinom na stanici, kým odišiel do Belgicka a hľa. Koniec mája.

Keďže som sa ešte nehodlala učiť na skúšky, trochu som zdvihla priemer prečítaných kníh. Konečne som prečítala aj jednu v angličtine a musím priznať, že to nebolo také hrozné. Doteraz som sa totiž odvážila len na dve malé knižočky a toto bola taká prvá "ozajstnejšia" tak som bola na seba strašne hrdá, že som ju zvládla.


Čo sa týka kníh, ktoré som si zadovážila do knižnice som bola trochu pri zmysloch a bude tu svietiť len jedna. Predsa len sa už musím trochu krotiť a aspoň prečítať to čo som nakúpila a potom zase otvoriť hrádzu šialenstva a nakupovania.


Počas môjho "nohového" pobytu v posteli som si stihla pozrieť aj dva filmy. Kameňák na moje prekvapenie nebol až taký hrozný, aj keď bol ako vždy plný trápnych situácií a otrepaných hlášok, ale zastihol ma v celkom vhodnom citovom rozpoložení, kedy som sa namiesto znechuteného pokývania hlavou aj trochu zasmiala. Druhým filmom bola po prečítaní série Vampírska akadémia, ktorá ma neskutočne nasrala a sestre som ju zakázala pozerať, kým si neprečíta knihy, pretože to čo v tom filme porobili bol grc! Nehovorím, že sa tam nenašlo nič dobrého, to áno, ale prvé čo ma vždy pri tom filme napadne je to, ako ma naštval. No neskutočne.


Máj bol u mňa plodný aj čo sa týka seriálov. Síce množstvo z nich ukončilo svoje série práve v tomto období a tak som mala častokrát nervy na prasknutie, ale konečne som sa mohla po prečítaní kníh pustiť aj do série Pretty Little Liars. Jednak preto, lebo sa mi watchlist neskutočne zmenšil a jednak som chcela mať najprv prečítanú knihu, alebo teda knihy. Celkovo sa mi podarilo pozrieť 94 častí. Pričom najviac - 38 bolo práve zo série Pretty Little Liars, 30 zo série Scrubs, kde už som na šiestej sérii a zvyšok boli malé čísla. Svoje série ukončili Vikingovia, Bates Motel, OUaT, Glee, New Girl, TBBT, Greys Anatomy a Bones, ktorých záver ma tak prekvapil, že som ani nedýchala.



Kilometre ma tento mesiac nejako extra neprekvapili. Nabehali sme vďaka výletu do Jasenovej, Jasnej, Demänovej a Popradu až 1161 kilometrov. Čo je dosť, ešte že nám to naše autíčko slúži v zdraví.


Tiež sme našli tento mesiac celkom dosť keší. Tradične, sme našli najviac tradičiek až 19, hneď potom tri multikeše, dve otáznikové a dve zemské. Takisto sme sa konečne odvážili a so všetkou zodpovednosťou sme do sveta vypustili vlastné kešky - dve tradičné a jednu nočnú. Sme zvedaví, ako sa im bude dariť. Aj keď nepochybne nebudú tie nálezy pribúdať tak rýchlo ako niekde vo veľkých mestách, predsa len sme neskutočne radi za každého "nájdenca" a každý FI log čítame so zatajeným dychom a nesmierne sa tešíme, keď je pozitívny

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára