nedeľa 1. júna 2014

Happy moment ¤ 16


Náš život je plný malých i veľkých radostí, ktoré každodenne zažívame. Aj napriek tomu mám niekedy pocit, že sa mi nič nedarí, všetko je zle, je mi smutno a podobne. Preto som sa rozhodla, že namiesto toho aby som neustále smútila za niečím čo mi ušlo, sa trochu zameriam na veci, ktoré mi urobili radosť. Predsa len je potrebné tešiť sa aj z maličkostí, ktoré nám rozjasňujú dni.


Koniec praxe!!! Na jednej strane musím uznať, že posledné dva týždne boli skvelé. Praxovala som na detskej chirurgii. Ja ako osoba deti neznášajúca som sa toho neskutočne desila a keďže ani chirugia nie je môj vysnívaný odbor čakala na mňa kombinácia ako vyšitá. Nakoniec ale všetko dopadlo omnoho lepšie ako som čakala. Dokonca ani pár dní, ktoré som tam strávila sama mi neprišli také hrozné.

Deti sa dali zvládnuť, preväzy sme sa naučili robiť celkom rýchlo a tiež sme sa rýchlo dokázali prispôsobiť chodu oddelenia a naučili sa, čo sa kedy deje, kde sú aké vyšetrenia, čo nachystať pre deti po operáciách a podobné veci. Takže posledné dni už boli radostné a spokojné. Aspoň pre mňa.

Posledný deň keď som tak odchádzala, myslela som, že budem plakať. Jednak od šťastia, že je tento nekonečný mesiac za nami. Ešte som si aj spomenula, ako som prvý deň spolužiačke hovorila, že vidíš, teraz sa nám to zdá ako večnosť a uvidíš, ako si posledný deň povieme, že to zbehlo celkom rýchlo.

Tak aj nám teda skončili štyri týždne praxe a ja som zase bohatšia o množstvo nových skúseností a rozhodne si toto oddelenie pripojím do zoznamu obľúbených. Je super, ako Vás vedia niekedy veci prekvapiť, hlavne tie od ktorých by ste to vôbec nečakali.

1 komentár:

  1. Skvělý nápad pro článek! :) Jinak, já bych se taky ráda vydala po stopách medicíny. Doufám, žes sis to pořádně užila i přes to počáteční zklamání! :)

    OdpovedaťOdstrániť