štvrtok 25. decembra 2014

Dlouhé zimní večery - Všichni by jsme si měli pomáhat.

Tak ako to už u mňa chodí, tak sa rada zapájam do rôznych možných aktivít a kedy sa do nich treba zapájať najaktívnejšie? No predsa na Vianoce. Lebo ja ich milujem. Skutočne. Takže som sa sama od seba nechala presvedčiť na zapojenie sa do tohto projektu. Pôvodný článok nájdete na tomto odkaze. 
 
Čo sa týka tejto témy napadá ma len jediné a to, že chodíme so spolužiakmi robiť na niektoré oddelenia takého Mikuláša. Vezmeme nejaké drobnosti a ideme ich v rôznych oblečkoch rozdať starkým do nemocnice, pretože deťom robí program veľa ľudí a na tých starých sa popri tom nejako zabúda. Takže mi chodíme aspoň takto trochu ich zabaviť a urobiť im trochu radosť.

Okrem toho ma napadá množstvo vecí a ľudí, ktorí cez Vianoce nejako pomáhajú druhým, ja však osobne nijako neprispievam k ničomu inému. Niežeby som bola nejaká antisociálna, ale proste Vianoce beriem tak trochu sebecky, chcem si oddýchnuť a aspoň chvíľu v roku sa nestarať o druhých, toho mám dosť dennodenne na praxi, kedy sa o druhých starám skutočne do najmenších detailov a pomáham im s hocičím. Baví ma to a napĺňa to je pravda, ale aspoň na Vianoce by som chcela mať od starania sa o druhých pokoj a starať sa o seba.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára