pondelok 23. júna 2014

A tak to zrazu prišlo..

Niekedy tak počujete pesničku v rádiu a poviete si "Hmm, tá je pekná, musím si ju nájsť" a potom sú tu také, ktoré počujete a máte pocit, že Vám vtrhli do života ako vietor, vystihli Vaše momentálne pocity a situáciu a až by ste plakali nad tým, ako Vás niektoré jej časti vystihujú...


Dávaš mi otázky a samé znamenia
a ja mám uhádnuť že čo to znamená
rozprávaš od veci, stále mi nadávaš
biješ ma po hlave a vraj sa len tak hráš.
Vonku si hanblivá, kašleš na ostatných
potom mi vyčítaš že prečo som šťastný.
Máš svoje obdobia keď nesmiem hovoriť
iní to nechápu že ja chcem s tebou byť.

A práve tie chyby ťa robia bez pochyby
jedinou tou pravou len mojou dokonalou.

Si strašne márnivá a nič si nevážiš
môžem sa pokojne na opak obrátiť.
Nič sa ti nepáči aj keď je po tvojom
mám chuť si to prehnať cez hlavu nábojom.
Určuješ pravidlá, kedy a kam mám ísť
komu mám zavolať a koho mám obísť.
Si s k***vami preto neveríš mi
len ťa presviedčajú že som ti neverný.

A práve tie chyby ťa robia bez pochyby
jedinou tou pravou len mojou dokonalou.

P*del milujem teba, každý deň a ne len keď je streda
každý vie že v ten deň treba je*ať
navždy chcem mať teba vedľa seba.
Predsa vieš že ti dám modré z neba
stačí len si o to povedať.
Tak prečo je náš vzťah taká veda?
Ja sa pýtam a si aj odpovedám.
Lebo ja ti znesiem hviezdy ale ty chceš stále vác
lebo ja ťa vezmem k moru ale ty chceš na mesác
a keď sa na teba usmejem mi vravíš že som čudný
a keď sa neusmievam tak som depresívny, nudný.

Myslíš že spávam s inými a som doma sám
v jednom kuse kontrola od teba správy dostávam
ale vďaka chybičkám ktoré máš milujem ťa moc
aj keď sem tam idem na balkón a kričím o pomoc.

A práve tie chyby ťa robia bez pochyby
jedinou tou pravou len mojou dokonalou.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára